دوشنبه 2 مهر 1403

خط و نشان علی علیپور برای استقلال

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خط و نشان علی علیپور برای استقلال

‌مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه شهرآورد پایتخت، در شرایط خوبی به سر می‌برد. تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی برابر آلومینیوم اراک به برتری 2 بر صفر رسید که این تیم روز چهارشنبه چهارم مهر ماه از ساعت 19 باید در شهرآورد تهران به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی استقلال تهران برود. یکی از اتفاقات جذاب شهرآورد پایتخت شاید بازگشت علی علیپور و...

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی برابر آلومینیوم اراک به برتری 2 بر صفر رسید که این تیم روز چهارشنبه چهارم مهر ماه از ساعت 19 باید در شهرآورد تهران به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی استقلال تهران برود.

یکی از اتفاقات جذاب شهرآورد پایتخت شاید بازگشت علی علیپور و حضور وی در این بازی باشد. او که 4 بار سابقه باز کردن دروازه استقلال را در کارنامه خود دارد، در بهترین فرم ممکن، آماده تقابل با آبی‌پوشان است.

علیپور در تقابل قرمز‌ها برابر آلومینیوم در دقیقه 5 بازی موفق شد از مدافع حریف پنالتی بگیرد تا محمدحسین کنعانی‌زادگان گل نخست سرخ‌پوشان را در این بازی به ثمر برساند. در دقایق پایانی بازی در نیمه نخست علیپور در یک مصاف تک به تک موفق شد دروازه محمد خلیفه سنگربان آلومینیوم اراک را باز کند که داور بعد از بررسی صحنه، گل این مهاجم را مردود اعلام کرد.

در نیمه دوم این مهاجم 28 ساله بار‌ها و بار‌ها تلاش کرد تا دروازه ایرالکو را باز کند. سرانجام در دقیقه 70 بازی، علیپور روی اشتباه مدافع حریف و روی یک حرکت انفرادی زیبا موفق شد دروازه آلومینیوم را باز کند تا بعد از 4 بازی پای این مهاجم به گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر باز شود. علیپور پیش از این در بازی قبلی قرمز‌ها مقابل فولاد خوزستان نیز پاس گل داد تا از 4 گل آخر پرسپولیس روی 3 گل تاثیر مستقیم گذاشته باشد و با توپ پر به بازی استقلال برسد.

آخرین گل علیپور برای پرسپولیس پیش از جدایی از این تیم، به بازی مقابل استقلال در جام حذفی برمی‌گردد. این مسابقه که در 5 شهریور سال 1399 برگزار شد، در پایان وقت‌های قانونی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. علیپور در آن بازی هم یک گل ساخت و یک گل زد و حالا این بازیکن بعد از گذشت 4 سال و یک ماه، آماده رویارویی با آبی‌پوشان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

خط و نشان علی علیپور برای استقلال 2