جمعه 30 شهریور 1403

خلاصه بازی سپاهان 1 - الاتحاد 2 / پیروزی یاران بنزما در غیاب او و کانته

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
خلاصه بازی سپاهان 1 - الاتحاد 2 / پیروزی یاران بنزما در غیاب او و کانته

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت 21:30 در ریاض به مصاف الاتحاد عربستان رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود الاتحاد به پایان رسید. با توجه به نتایج گروه‌های دیگر و تفاضل گل زیاد سپاهان تقریباً صعود این تیم از گروهش قطعی شده است و با باخت هم سپاهان به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم صعود خواهد کرد. الاتحاد با 15 امتیاز صدرنشین شد و سپاهان 10 امتیازی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت 21:30 در ریاض به مصاف الاتحاد عربستان رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود الاتحاد به پایان رسید.

با توجه به نتایج گروه‌های دیگر و تفاضل گل زیاد سپاهان تقریباً صعود این تیم از گروهش قطعی شده است و با باخت هم سپاهان به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم صعود خواهد کرد.

الاتحاد با 15 امتیاز صدرنشین شد و سپاهان 10 امتیازی در رده دوم باقی ماند.

کریم بنزما فوق ستاره الاتحاد در این مسابقه به دلیل مصدومیت غایب بود.

فیلم

انتهای پیام /

داور: ما نینگ (چین)

کمک‌ها: ژو فی، ژانگ چنگ (چین)

کارت زرد: لویز فیلیپه، حمدالله، الغمدی (الاتحاد) و رضا اسدی (سپاهان)

کارت قرمز: -

گل: صالح العمری (14)، ژوتا (70) برای الاتحاد و رامین رضاییان (48) برای سپاهان

ترکیب تیم الاتحاد عربستان: عبدالله المعیوف، احمد حجازی (77- حثاوی)، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی (72- العبود)، زکریا هوساوی، فیصل الغامدی، فابینیو، صالح العمری، مروان الصحفی، ژوتا (80- کامارا) و عبدالرزاق حمدالله (80- شمرانی)

سرمربی: مارسلو گالاردو

ترکیب تیم سپاهان ایران: پیام نیازمند، محمد قربانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور (70- رضا شکاری)، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (94احسان پهلوان)، آریا یوسفی (91سیاوش یزدانی)، رضا اسدی (70_کاوه رضایی) و شهریار مغانلو (77_عیسی آل کثیر)

سرمربی: ژوزه مورایس