شنبه 29 اردیبهشت 1403

خلیج فارس

خلیج فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حل مسئله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست و ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم.

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت گوجه‌فرنگی از هفته آینده و پیاز از ماه آینده کاهش می‌یابد.

وب‌گاه ورزش سه

عیسی آل کثیر امیدوار است بتواند در الکلاسیکوی ایران باز هم گلزنی کند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شنیدن خبر برگزاری اجلاس بین المللی ایران و آفریقا و ایران اکسپو 2024، با حضور 2300 تاجر خارجی آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل از شگفتی های این روزها و نشان دهنده امنیت بالای سرمایه گذاری در کشور ماست و شیرینی پیروزی وعده صادق را دوچندان کرد.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری - رئیس سازمان جغرافیای نیرو‌های مسلح - و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، اظهارکرد: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست. ما باید از موازی‌کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه...

وب‌گاه الف

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به انتقاد از تغییر نام این باشگاه پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نادر مهدوی یکی از شهدای جنگ ایران با آمریکاست که چندسال پیش به‌عنوان شهید شاخص سال معرفی شد و شباهت‌هایی با حاج‌قاسم سلیمانی، دیگر شهید مبارزه با آمریکا دارد. مهدوی، فرمانده نیروهای مقابله به مثل ایران در خلیج فارس بوده که وظیفه اصلی‌شان، ناامن‌کردن خلیج‌فارس برای عراق، حامیانش و آمریکا بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان اسبق پرسپولیس و استقلال در دیداری نمادین به مناسبت روز خلیج فارس به میدان رفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصمیم مالکان جدید باشگاه استقلال، اختیارات مدیرعامل این باشگاه بعد از نشست اخیر هیات مدیره محدود شد و نماینده هلدینگ مسوولیت اداره باشگاه و پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان را برعهده گرفت.

وب‌گاه الف

با تصمیم مالکان جدید باشگاه استقلال اختیارات مدیرعامل این باشگاه بعد از نشست اخیر هیات مدیره محدود شد و نماینده هلدینگ مسوولیت اداره باشگاه و پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان را برعهده گرفت.

وب‌گاه فرارو

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس 15 درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.