شنبه 29 اردیبهشت 1403

خلیج فارس

خلیج فارس

وب‌گاه ورزش سه

نامه فروش سهام 85 درصدی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه اوج گرفته، ناظران با لحاظ کردن بازی بازیگران منطقه و فرامنطقه ای تلاش دارند تا محاسبات حاکم را براساس منافع هرکدام از بازیگران دخلیل در بازی، بررسی و رصد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی آمار‌های جدید از وضعیت مشارکت بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، حاکی از آن است که از بین 26 بانک، عملکرد 18 بانک در این بخش، کماکان صفر است و از تعداد 869 هزار و 353 نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، 793 هزار و 732 نفر موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ 4‌/266 هزار میلیارد تومان شده‌اند. در همین راستا، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست نقد و بررسی مجموعه کتاب‌های «کودکی نامداران» در راستای نشست «صبحانه با کتاب» با حضور کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار شد. پرویز امینی نویسنده مجموعه کتاب «کودکی نامداران» از نگارش کتابی درباره امام قلی خان (از فرماندهان نظامی هرمزگان) خبر داد و گفت: کار بزرگ امام قلی خان یعنی آزادسازی تمام سواحل ایران، بسیار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با دیدار با تراکتور صحبت‌هایی را بیان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خلیج فارس 90 جزیره دارد که 34 جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آنها طرح مسکونی‌سازی با جدیت دنبال می‌شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش‌از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به‌دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا به عبارت دیگر، اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شد که در این گزارش به روند و زمان احتمالی این تغییرِ «احتمالی» پرداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش‌از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شده است.

وب‌گاه عصر ایران

خلاصه بازی شمس آذر قزوین - پیکان در چارچوب رقابت‌های هفته 25 لیگ برتر خلیج فارس ایران 1402/03

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس 90 جزیره دارد که 34 جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آنها طرح مسکونی سازی با جدیت دنبال می شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود. واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود. به گزارش عرشه آنلاین، بدقولی هشت شرکت، در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر، باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون نیروی دریایی سپاه از جدیت در طرح مسکونی‌سازی برخی از جزایر ایرانی در خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا به عبارت دیگر، اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شد که در این گزارش به روند و زمان احتمالی این تغییرِ «احتمالی» پرداخته‌ایم.