شنبه 15 اردیبهشت 1403

خواب پدر با کشف جسد پسرش تعبیر شد!

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خواب پدر با کشف جسد پسرش تعبیر شد!

مردی که 18 ماه قبل گم‌شدن پسر جوانش را به پلیس خبر داده‌بود، چند روز قبل مدعی شد پسرش به خوابش آمده و گفته‌است جسدش در یک چاه عمیق رها شده‌است. مردی که 18 ماه قبل گم‌شدن پسر جوانش را به پلیس خبر داده‌بود، چند روز قبل مدعی شد پسرش به خوابش آمده و گفته‌است جسدش در یک چاه عمیق رها شده‌است. مأموران پلیس هم راهی آدرس اعلامی شدند و جسد را در عمق چاه 100 متری کشف کردند. در دادسرا مدعی شد:...

مردی که 18 ماه قبل گم‌شدن پسر جوانش را به پلیس خبر داده‌بود، چند روز قبل مدعی شد پسرش به خوابش آمده و گفته‌است جسدش در یک چاه عمیق رها شده‌است. مأموران پلیس هم راهی آدرس اعلامی شدند و جسد را در عمق چاه 100 متری کشف کردند.

در دادسرا مدعی شد: چند وقت است که مدام خواب پسرم را می‌بینم. پسرم مدام در خواب به من می‌گوید پدر مرا نجات بده. من در چاه افتاده ام، بیا مرا نجات بده.

او ادامه داد: چون مدام این خواب را دیده بودم در خواب از پسرم پرسیدم کدام چاه و او گفت چاه محل کارم. من حتی در خواب چاهی را دیدم که به نظرم چاه محل کارش می‌آمد.

با اظهارات مرد میانسال، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بررسی چاه محل کار بصیر را صادر کرد. چاهی 100 متری که دری آهنی روی آن قرار داشت و با کمک مأموران آتش‌نشانی، تیم جنایی وارد چاه شده و استخوان‌های یک انسان را پیدا کردند.

در کنار جسد یک تکه پارچه و تلفن همراهی هم دیده شد. استخوان‌ها و لباس‌ها و تلفن همراه از چاه بیرون آورده شد و با دیدن آنها، پدر بصیر بیان کرد که لباس‌ها و تلفن همراه متعلق به پسرش است.

معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد که زمان مرگ همزمان با ناپدید شدن پسر جوان است و مشخصات جسد از نظر سن و سال و جنسیت با مشخصات بصیر شباهت زیادی داشت.

جسد به دستور بازپرس جنایی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایشات دی ان ای به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خواب پدر با کشف جسد پسرش تعبیر شد! 2