دوشنبه 16 مهر 1403

خوبی طالبان صداقت آنهاست! با زمان ملاعمر هیچ تفاوتی ندارند

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
خوبی طالبان صداقت آنهاست! با زمان ملاعمر هیچ تفاوتی ندارند

اتفاقا طالبان یک نکته مثبت دارد و آن‌هم صداقت است. این گروه واقعا صادق است و هیچ وقت نگفته ما فرقی کرده‌ایم. همیشه دور اول و ملاعمر را تجلیل می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدعلی بهمنی قاجار پژوهشگر تاریخ و کارشناس مسائل افغانستان با اشاره به اینکه نگاه امت گرایانه از گروه طالبان حذف نخواهد شد گفت: این گروه جلوی دنیا ایستاده و می‌گوید که مخالف آموزش زنان است. اگر دستش برسد دوباره برای ایران یا برای ازبکستان و جاهای دیگر امیر تعیین می‌کند. زورش الان نمی‌رسد و کمی محتاطانه عمل می‌کند وگرنه گروهی که اینقدر به باورها و اصولش پایبند است و این‌طور بنیادگرایانه به مسایل نگاه می‌کند و جلوی تمام جهان می‌ایستند و حق آموزش زنان را حذف می‌کنند و می‌گویند کارمند زن در نیروهای سازمان ملل من حق ندارد کار کند و.. این افراد با این دیدگاه‌ها حتما نگاه امت‌گرایانه خودشان را هم فراموش نکردند.

این‌ها به ملاهبت‌الله می‌گویند امیرالامومنین یعنی امیر تمام مومنین. این‌ها فراموش نشده است. اینها که می‌گویند طالبان فعلی با دوره ملاعمر فرق کرده بگویند، مگر همین‌ها که الان هستند آن‌زمان نبودند. چه فرقی کرده‌اند. خودشان اصلا نگفته‌اند که فرق داریم با دور قبل. اتفاقا طالبان یک نکته مثبت دارد و آن‌هم صداقت طالبان است. طالبان واقعا صادق است و هیچ وقت نگفته ما فرقی کرده‌ایم. همیشه دور اول و ملاعمر را تجلیل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی از میان اخبار

رمزگشایی از کارزار همه جانبه اسرائیل علیه ایران

بازگشت فوری جو بایدن به کاخ سفید

جزئیات مقاله بنی گانتس وزیر دفاع پیشین اسرائیل در نیویورک تایمز

حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران؛ از تئوری تا واقعیت!