یک‌شنبه 10 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال مشکل فنی ایجاد شده در سامانه سوخت، شبهاتی در رابطه با افزایش قیمت سوخت مطرح شده است اما بارها این موضوع از سوی مقام های مسوول وزارت نفت تکذیب شده است. به دنبال مشکل فنی ایجاد شده در سامانه سوخت، شبهاتی در رابطه با افزایش قیمت سوخت مطرح شده است اما بارها این موضوع از سوی مقام های مسوول وزارت نفت تکذیب شده است. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از مهر، در روز جاری به دنبال مشکل فنی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه مرد خطرناک که اقدام به زورگیری از تاکسی های اینترنتی می کردند دستگیر شدند. سه مرد خطرناک که اقدام به زورگیری از تاکسی های اینترنتی می کردند دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ اعضای باند مخوف دزدان خون ریز که با مجروح کردن رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، خودرو و اموال آن ها را می‌ربودند در حالی با تلاش نیروهای کلانتری خواجه ربیع مشهد دستگیر شدند که یکی از اعضای باند 2 روز قبل از زندان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار مجدد و مهیب در مینی پالایشگاه هیدروکربن در شرایطی روی داد که به گفته فرماندار بیرجند آتش به همه مخازن رسیده است. فرماندار بیرجند گفت: در حال حاضر آتش به تمامی مخازن مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به تعداد 18 مخزن سرایت کرده و حجم آتش افزایش یافته است. انفجار مجدد و مهیب در مینی پالایشگاه هیدروکربن در شرایطی روی داد که به گفته فرماندار بیرجند آتش به همه مخازن رسیده است.

وب‌گاه گسترش

فرماندار بیرجند گفت: مخازن مینی پالایشگاه تولید هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند امروز (یکشنبه 19 آذر) دچار آتش‌سوزی شد. وی هچنین درباره علت وقوع حادثه اظهار کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست. مخازن مینی پالایشگاه تولید هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند امروز (یکشنبه 19 اذر) دچار آتش سوزی شد. مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی همچنین گفت: به منظور حفظ جان افراد حاضر در محل،...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار بیرجند گفت: 3 مخزن در مینی پالایشگاه هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که در حال سوختن بود، بر اثر شدت حرارت منفجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز آتش سوزی هولناکی در مینی پالایشگاه هیدروکربن دربیرجند رخ داد. صبح امروز آتش سوزی هولناکی در مینی پالایشگاه هیدروکربن دربیرجند رخ داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل مدیریت بحران استان: به منظور حفظ جان افراد حاضر در محل، دستور تخلیه داخل و اطراف مینی پالایشگاه هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از شعاع چند کیلومتری قابل مشاهده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود ساعت هشت و 45 دقیقه امروز اعلام شد که یکی از مخازن 250 تُنی مینی پالایشگاه هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند دچار آتش سوزی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حوالی غروب روز گذشته تعداد پنج نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری برای لایروبی منبع مربوط به ایستگاه پمپاژ منطقه برداسپی کوهدشت وارد منبع این ایستگاه شده و بر اثر استنشاق مواد سمی گرفتار می‌شوند

وب‌گاه عرشه آنلاین

5 نفر کارکنان یک شرکت پیمانکاری در ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت، به دلیل استنشاق مواد سمی جان باختند فرماندار کوهدشت با اشاره به حادثه برای کارکنان یک شرکت پیمانکاری در ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت، گفت: متأسفانه شانس زنده‌ماندن این افراد به دلیل استنشاق مواد سمی بسیار ضعیف است به گزارش عرشه آنلاین، محمد مرادی کفراج شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به حادثه برای پنج نفر از کارکنان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فرد در زاهدان به دلیل اختلاف خانوادگی در زاهدان دست به خودسوزی زد. یک فرد در زاهدان به دلیل اختلاف خانوادگی در زاهدان دست به خودسوزی زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از خودسوزی منجر به فوت شهروند زاهدانی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به آغاز سال تحصیلی تعدادی از ایثارگران از اجرا نشدن ماده 66 قانون جامع ایثارگری انتقاد کرده و خواستار توضیحات بنیاد شهید مبنی بر عدم اجرای قانون شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که با اتمام تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌های نوار غزه در آستانه فروپاشی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی مقابل شهرداری مرکزی آبادان اقدام به خودسوزی کرده است. زن جوانی مقابل شهرداری مرکزی آبادان اقدام به خودسوزی کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ ظهر امروز 26 مهر سال جاری زن 42 ساله ای بخاطر فروخته شدن مزار مادربزرگش در جلوی شهرداری مرکزی آبادان اقدام به خودسوزی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«زاک» به زبان گیلکی به معنای بچه است و قصه فیلم کوتاه «زاک» نیز روایت بچه ای است که عامل ایجاد انگیز یک زوج جوان برای ادامه زندگی و بالا بردن تاب و تحمل سختی های معیشتی می شود.

وب‌گاه فرارو

فردی که اقدام به خودسوزی کرده، مردی 60 ساله است که بررسی پرونده وی نشان می‌دهد که مطالبه ساخت مسکن رایگان از سوی دولت، با اجرای طرح هادی در روستای محل زندگی اش را داشته است.