سه‌شنبه 12 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرآن‌سوزی و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم نمی‌تواند مانع رشد و توسعه گرایش نسبت به اسلام و قرآن شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دژکام، امام جمعه شیراز درمان دردهای کهنه و حل نشده بشریت را همراهی با قرآن و اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: تاسف بار است که علی‌رغم وجود قرآن، روایات اهل بیت (ع) و وجود نائب اهل بیت اما سر در کتاب‌های دیگر می‌برند و دنبال درمان هستند

وب‌گاه عصر ایران

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جنایت اخیر هتاکی به قرآن در سوئد گفت: مقام معظم رهبری در این رابطه به دولت سوئد هشدار دادند که در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نتیجه آن نفرت همه مسلمانان دنیا و بسیاری از دولت‌های اسلامی خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران با اشاره به عوامل قرآن‌سوزی‌های اخیر، گفت: این اراذل، ملاحده، مشرکین و صهونیست‌های ناپاک و وجودهای ظلمانی که قرآن سوزی می‌کنند اصلاً به قرآن راهی ندارند و دارند خودسوزی می‌کنند.

وب‌گاه الف

فارس نوشت:: حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران ظهر امروز (13 مردادماه) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: شما بندگان خوب خدا امت رشید و نورانی ایران و انقلاب و همه حماسه آفرینان کانون‌های برگزاری حماسه نماز جمعه و برادران و خواهران حاضر در این مکان مقدس را و خودم را به تقوای الهی توصیه می‌کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت:: حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران ظهر امروز (13 مردادماه) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: شما بندگان خوب خدا امت رشید و نورانی ایران و انقلاب و همه حماسه آفرینان کانون‌های برگزاری حماسه نماز جمعه و برادران و خواهران حاضر در این مکان مقدس را و خودم را به تقوای الهی توصیه می‌کنم.

خبرگزاری میزان

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی از افراد مزدبگیر در این دوران در تلاش برای مبرا کردن غرب از هتاکی به قرآن هستند، غرب قرآن را مانع سلطه‌طلبی‌های خود می‌داند و امروز جریان مقابله و عناد با اسلام توسط غرب و رژیم صهیونیستی همچنان وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی افراد نادان و مزدبگیر می‌خواهند دولت‌های غربی را از جنایت هولناک هتاکی به ساحت قرآن مبرا کنند و بگویند این‌ها تندور هستند و ربطی به حکومت‌ها ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امروز جریان مقابله با پیامبر اکرم (ص) و قرآن، همان استکبار آمریکا و انگلیس هستند.

خبرگزاری تسنیم

خطیب جمعه تهران گفت: با اینکه دشمنان فراخوان داده بودند که "در هیئات حضور نداشته و لباس مشکی نپوشید"و انواع تبلیغات را علیه عزاداری خرج کردند ولی به کوری چشم‌شان عزاداری‌ها در ایران و سایر کشورها نسبت به سال‌های قبل پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران ظهر امروز (13 مردادماه) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: شما بندگان خوب خدا امت رشید و نورانی ایران و انقلاب و همه حماسه آفرینان کانون‌های برگزاری حماسه نماز جمعه و برادران و خواهران حاضر در این مکان مقدس را و خودم را به تقوای الهی توصیه می‌کنم. امام جمعه موقت تهران افزود: تقوا، وسیله نجات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه قرآن‌سوزان در حقیقت خودسوزی می‌کنند، گفت: رسیدن به حقیقت قرآن که روح و رحمت حق است در دسترس هر فردی قرار نمی‌گیرد و عناد با کلام الله نشانه روح شیطانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دولتهایی که خود را مردمی اعلام کرده و قرار بوده تقویت پول ملی، مهار تورم و رشد تولید رقم زده شود، بی سابقه ترین اشکال فساد، لجام گسیخته ترین تورم ها خصوصا در حوزه مسائل معیشتی و بی سابقه ترین سقوط ارزش پول ملی شکل داده شده است. در چنین شرایطی، اعتماد مردم نسبت به سیاست های بخش عمومی، اصلی ترین سرمایه حکومت بود که متزلزل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز‌نامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، امروز (پنجشنبه، 3 آگوست) با اشاره به خودسوزی یک روز پیش یک نظامی صهیونیست به نام «بارکلف» در شهرک «نتانیا» در اراضی اشغالی فلسطین، نوشت که وی بر اثر شدت جراحت جانش را از دست داد. این در حالی است که افزایش چشمگیر آمار خودکشی در میان سربازان رژیم صهیونیستی و شیوع اختلال روانی در میان آن‌ها، نگرانی تل‌آویو را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شهاب نیوز، 5 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگونی خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند. منابع عبری زبان اعلام کردند که جراحات وارده به یکی از صهیونیست‌های مصدوم در این حادثه نسبت به 4 نظامی صهیونیست دیگر جدی‌تر گزارش شده است. از سوی دیگر یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که «بار کلف» نظامی عضو ارتش رژیم صهیونیستی که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آگاه امنیتی گفتند دولت آلبانی، مریم رجوی سرکرده گروه منافقین را که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع الورود کرده و این حکم از سوی دادگاه ضدتروریسم این کشور صادر شده است.