یک‌شنبه 10 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شهروند اهل روستای تلارم محمودآباد روز گذشته مقابل استانداری مازندران اقدام به خودسوزی کرد که البته با اقدام به موقع حاضران در مهار آتش‌سوزی مواجه شد

وب‌گاه فرارو

فردی که اقدام به خودسوزی کرده، مردی 60 ساله است که بررسی پرونده وی نشان می‌دهد که مطالبه ساخت مسکن رایگان از سوی دولت، با اجرای طرح هادی در روستای محل زندگی اش را داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شهروند اهل روستای تلارم محمودآباد روز گذشته (شنبه) مقابل استانداری مازندران اقدام به خودسوزی کرد که البته با اقدام به موقع حاضران در مهار آتش‌سوزی مواجه شد؛ یک شهروند اهل روستای تلارم محمودآباد روز گذشته (شنبه) مقابل استانداری مازندران اقدام به خودسوزی کرد که البته با اقدام به موقع حاضران در مهار آتش‌سوزی مواجه شد؛ این فرد حدود 60 ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در...

وب‌گاه عصر ایران

این فرد حدود 60 ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتلی که چهارشنبه 19 مهرماه در خیابان سهروردی اقدام به کشتن همسر خود کرده بود، دستگیر شد قاتلی که چهارشنبه 19 مهرماه در خیابان سهروردی اقدام به کشتن همسر خود کرده بود، دستگیر شد به گزاش عرشه آنلاین؛ قاتل قصد داشت تا پس از ارتکاب جنایت اول، مرتکب جنایت دوم شود که با حضور ماموران، در خیابان صابونیان و در حین ارتکاب جنایت دوم، دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر ایران درگزارشی به اتفاقات 20 سال قبل در هفته منتهی به چنین روزی پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده ادبیات مقاومت می‌گوید: نقطه کور کار را در این حوزه‌ها، پژوهش می‌بینم؛ حتماً باید پژوهش خوب انجام بگیرد تا یک رمان نویس، داستان‌نویس یا فیلم‌ساز بتواند با استناد به این پژوهش‌ها کارهای خوب تولید کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران درگزارشی به اتفاقات 20 سال قبل در هفته منتهی به چنین روزی پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

از این هفته پنج‌شنبه‌ها به اتفاقات 20 سال قبل در هفته منتهی به چنین روزی نقب می‌زنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال‌هاست نقاشی منتسب به دوران نوجوانی پیامبر اکرم (ص) در ایران منتشر شده که گفته می‌شود در زمانی که به همراه عمویش ابوطالب به شام سفر کرده، توسط یک راهب مسیحی نقاشی شده است؛ این گزارش به راستی‌آزمایی این فرضیه می‌پردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

/ روزانه 15 نفر در ایران جانشان را بر اثر خودکشی از دست می‌دهند پیشخوان روزنامه‌های ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم اتفاق تازه‌ای نیست و دود ناشی از این آتش‌، برخی مناطق استان خوزستان را تحت تأثیر قرار داده و زندگی در این شهرها را دشوار می‌کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان خوزستانی در اقدامی وحشتناک دست به خودسوزی در خیابان بهشت تهران زد. پسر جوان در اقدامی هولناک با حضور در خیابان بهشت مقابل دادگاه ولیعصر دست به خودسوزی زد. ظهر چهارشنبه پسر جوانی با حالتی پریشان پای در خیابان بهشت در ضلع جنوبی پارک شهر به جلوی دادگاه ولیعصر گذاشت و ناگهان در ظرف پلاستیکی که در دست داشت را باز کرد و روی خودش ریخت و در ادامه با زدن فندک اقدام به خودسوزی خود کرد.

وب‌گاه گسترش

پسر جوان در اقدامی هولناک با حضور در خیابان بهشت مقابل دادگاه ولیعصر دست به خودسوزی زد. ظهر چهارشنبه پسر جوانی با حالتی پریشان پای در خیابان بهشت در ضلع جنوبی پارک شهر به جلوی دادگاه ولیعصر گذاشت و ناگهان در ظرف پلاستیکی که در دست داشت را باز کرد و روی خودش ریخت و در ادامه با زدن فندک اقدام به خودسوزی خود کرد. مردم با دیدن این صحنه هولناک برای نجات جان پسر جوان دست به کار شدند و این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی مشهد از اقدام به موقع ماموران کلانتری پنج تن برای جلوگیری از اقدام به خودسوزی یک مرد جوان در شمال این شهر خبر داد. فرمانده انتظامی مشهد از اقدام به موقع ماموران کلانتری پنج تن برای جلوگیری از اقدام به خودسوزی یک مرد جوان در شمال این شهر خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد اظهارداشت: شب گذشته در پی تماس تلفنی با سامانه 110 مبنی بر احتمال...