شنبه 14 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

این پرنده که کلاغ نوک پهن نام دارد، بزرگترین گونه‌ی خانواده کلاغ ها است و جثه‌اش در کنار عقاب در این عکس به وضوح مشخص است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: طبق رایزنی های انجام شده طی 20 روز آینده حذف تعلیق تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تا 20 روز آینده تایید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: دولت در بازار دلار تمام قد در برابر جنگ دشمن ایستاده است و برای نقدینگی، برنامه ریزی کرده تا سرعت آن را با افزایش تجارت کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش به بررسی حقایق عجیبی پرداخته خواهد شد که از وجود آنها بی‌خبرید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای اسپانیایی خود با بیان اینکه همواره از تعامل با اروپا استقبال می‌کنیم، از مواضع و اقدامات غیرسازنده برخی کشورهای غربی در قبال اغتشاشات و حوادث تروریستی اخیر در ایران انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های 3 میلیاردی تهران خواهیم پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به صدور بیانیه تروئیکای اروپا علیه ایران، آن را «بسیار نابهنگام» توصیف کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به نیامدن تیم ملی استرالیا به تهران، اردوی ملی پوشان ایران تعطیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام آموزشی ما به دلیل تبعیت از برنامه درسی دیسیپلینی، اختیار و اراده را از دانش‌آموز و معلم گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس نوشت: «جلوه باطل در هتاکی و فحاشی و رذالت و بی بند و باری است، و جلوه حق در متانت وکرامت و شهامت و وارستگی و ادب و سخت کوشی در مبارزه با تباهی ها است. این است رمز پیروزی حق بر باطل.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

لباس شخصی‌ها دخالت کردند یا نه؟ اگر آری، چرا فرمانده نیروی انتظامی از آنان با عناوین دیگر یاد می‌کند و اگر نه پس آن جماعت موتورسوار بدون لباس پلیس کی بودند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقام مسئول در وزارت دفاع آمریکا گفت: «پرواز دیروز دو بمب افکن آمریکایی بر فراز خاورمیانه با هدف ارسال پیام به ایران صورت گرفت».

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای نسبت به تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای بلغارستانی خود گفت: بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت، منعی در صادرات و واردات سلاح نداریم، اما هیچ سلاحی به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین نداده ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرآنلاین نوشت: یک مخاطب گفت: «بنده داروساز هستم، نزدیک 30 سال سابقه کار دارم، در هیچ مقطعی وضع دارو اینقدر بد نبوده. واقعا خجالت آور است که 44 سال بعد از پیروزی انقلاب وضع ما در مورد دارو اینچنین باشد. کمبود دارو امروز از داروهای شیمی درمانی و ام اس و تخصصی رسیده به آنتی بیوتیک و شربت استامینوفن و بروفن و سرم‌های تزریقی و آمپول‌های پرمصرف عمومی.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهر نوشت: وزارت خارجه انگلیس با طرح ادعای واهی تهدید روزنامه‌نگاران، کاردار سفارت جمهوری اسلامی در لندن را احضار کرد.