یک‌شنبه 17 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار محمد هاشمی پور، فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: دشمن قصد دارد با نفوذ در جامعه ذائقه ها را تغییر و بین مردم و باورهای اعتقادیشان اختلاف ایجاد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست احمدزاده استاندار این استان برگزار شد اعلام گردید که روزهای پنجشنبه تا پایان اسفندماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو،«نیستان دی»، دومین اثر داستانیِ حسین زحمتکش زنجانی با موضوع سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، بعد از رمان «رومی روم» است که چهار پنج ماه پیش، هم‌زمان با ایام محرم و صفر، با محوریت پیاده‌روی اربعین و دفاع مقدس توسط چاپ و نشر بین‌الملل به چاپ رسید. نکته بارز نیستان دی، پرداختن به بُعد عرفانی سردار سلیمانی است. این کتاب را انتشارات کتاب جمکران منتشر کرده و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، «نیستان دی»، دومین اثر داستانیِ حسین زحمتکش زنجانی با موضوع سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، بعد از رمان «رومی روم» است که چهار پنج ماه پیش، هم‌زمان با ایام محرم و صفر، با محوریت پیاده‌روی اربعین و دفاع مقدس توسط چاپ و نشر بین‌الملل به چاپ رسید. نکته بارز نیستان دی، پرداختن به بُعد عرفانی سردار سلیمانی است. این کتاب را انتشارات کتاب جمکران منتشر کرده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد دیگری هم کفش‌های زمستانی و قدیمی خود و همسرش را با حبوبات یا مرغ تعویض می‌کند؛ چرا‌که به قول خودش چیزی جز این ندارند تا با آن شکم بچه‌هایشان را سیر و امروزشان را به فردا برسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«لیلا» یکی از به یادماندنی ترین آثار تاریخ سینمای ایران وکارنامه داریوش مهرجویی است، فیلمی که نامش از کاراکتر اصلی آن گرفته شده و همین نام، شکوه و جلال خاصی به فیلم بخشیده است. در کنار «لیلا» فیلم‌های دیگری هم هستند که نام یک زن برتارک آن‌ها نشسته و در تاریخ سینمای ایران ماندگار شده‌اند.

وب‌گاه گسترش

کاپ 27 در شرایطی به کار خود پایان داد که باز هم به‌نفع توسعه‌یافته‌ها و اقتصاد ثروتمندان به‌امضا رسید. در این نشست اقلیمی، نه‌تنها به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای توجهی نشد، بلکه مدافعان استفاده از سوخت‌های فسیلی به استفاده از گاز طبیعی هم تاکید کردند.

وب‌گاه فرارو

«گروه وکلای داداندیش» در بررسی قانون‌های مرتبط با دستفروشی، در مقدمه‌ای نوشته‌اند: «دستفروشی را نوزاد نارس زندگی مدرن دانسته‌اند که خود قربانی برخی ناهنجاری‌هاست. گروهی از کسانی که به این مشاغل روی می‌آورند، افرادی هستند که از ناچاری و بدون داشتن راه چاره‌ای به این کار پرداخته‌اند. اگر راه امرار معاش این عده از طریق دستفروشی بسته شود، معلوم نیست که چگونه خواهند توانست از عهده مخارج...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان تامین اجتماعی را مکلف کردند تا کارگران دارای پروانه مهارت فنی شاغل مستقیم در امر احداث و یا افزایش زیربنای ساختمان، تجدیدبنا، تعمیرات اساسی و یا تخریب آنها را بیمه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: جدیدترین داده‌های بنادر نشان از صف بیش از 3.6 میلیون تنی کالاهای اساسی می‌دهد که در انتظار ترخیص هستند. در این بین بیشترین کالای رسوبی از آن بخش دولتی با بیش از میلیون و 897 هزار تن است.

خبرگزاری دانا

سرهنگ ذبیح الله درویشی فرمانده نیروی انتطامی نهاوند گفت: امروز فردی 27 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به خودسوزی کرد و به بیمارستان منتقل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حدودا 2ماه از آشوب‌های خیابانی اغتشاشگران در کشور می‌گذرد و مشاهدات عینی نشان می‌دهد مردم با صحنه‌خوانی معرکه و اهداف پشت پرده، هوشیارانه صف خود را از عناصر ضدانقلاب جدا کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر در بندر امام 37 فروند کشتی با میزان بار 2 میلیون و 200 هزار تن در لنگرگاه بر روی آب مانده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهروز آقایی درباره آخرین وضعیت انبارهای بنادر و تخلیه و ترخیص کالا در بنادر خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر در بندر امام 37 فروند کشتی با میزان بار 2 میلیون و 200 هزار تن در لنگرگاه بر روی آب مانده‌اند و در کنار اسکله هم 200 هزار تن کالا در حال تخلیه است. همچنین بیش از 3 میلیون و 900 هزار تن کالا در انبارهای بندر امام انباشت شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به معطل ماندن 37 کشتی کالای اساسی در لنگرگاه بندر امام (ره)، گفت: جهاد کشاورزی باید هرچه سریع‌تر کالای خود را از بندر خارج کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن نوجوان به خاطر مشکلات خانوادگی و روحی، روی خودش بنزین ریخته و اقدام به آتش زدن خودش کرده است که پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت سوختگی به کام مرگ فرو رفته است