یک‌شنبه 17 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه کروتال از 2 بخش شامل واحد فرماندهی و واحد آتش تشکیل می‌شود. اجزای هر یک از دو بخش روی خودروی 4 چرخ متحرک P4R سوار هستند که زره‌پوش بوده و در مقابل گلوله‌های کالیبر سبک و همچنین ترکش مقاوم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهادری جهرمی گفت: در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از 10 درصد پیشرفت داشته اما در یک سال اول دولت 30 درصد رشد و در مجموع 40 درصد رشد را نشان می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعه سیزدهم آبان ماه جاری، ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد در تماس تلفنی کشف جسد دختر 5 ساله‌ای را در پارک ولایت به محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهادری جهرمی سخنگوی دولت: فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخلی کوچ کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

صداپیشه بتمن در سن 66 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی کریمی کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران که 40 روز اخیر فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و اعتراضات مردمی حمایت کرده، تبدیل به یکی از چهره‌های مهم و تاثیرگذار فضای مجازی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهریه عندالمطالبه است و دو روش برای مطالبه مهریه وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن رضایی در بخشی از خاطره هایش درباره قتل پسرش گفت: بچه‌های بخش خارجی وزارت اطلاعات گفتند که نمی‌شود در دبی قرار گذاشت. بهتر است در مالزی قرار بگذاریم. احمد رفت مالزی، با آن‌ها دیدار کرد و اطلاعاتش را داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بین‌المللی پول در مقاله‌ای به بررسی عوامل تعیین کننده تورم در ایران و سیاست‌های اتخاذ شده برای مهار آن پرداخته و نوشته است تورم بالا و جهنده یکی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی بی‌پایان در ایران بوده است که به گسترش فقر و تشدید تنش‌های اجتماعی در این کشور کمک کرده است. سیاست‌گذاران برای مهار موثر این مشکل در ابتدا باید عوامل موجد آن را بشناسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانم بازیگری که قبلا در سریالی با بودجه حاصل از اختلاس بازی کرده بود، اخیرا اقدام به انتشار تصویر بی‌حجاب همراه با کاغذی که روی آن شعار - به زعم خودش حمایت از آزادی و زنان - نوشته را منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت‌های محمد عمرانی درباره دیدن خواب نوید افکاری واکنش تند تسنیم را برانگیخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظرف چند روز اخیر بر تعداد متقاضیان فروش آپارتمان در پایتخت که در بازار حضور پیدا کرده‌اند، افزوده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از دهه ی 90 میلادی تاکنون نرخ نجات از سرطان های مردانه پیوسته در حال افزایش بوده و مردان بیشتری از این سرطان ها نجات می یابند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با استفاده از قانونی که اخیرا تصویب شد، مبالغ مربوط به معلمان مهرآفرین پرداخت و در دو ماه آینده رتبه‌های همه فرهنگیان تعیین خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی مشترکین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، مخابرات، شاتل موبایل و زیتل می‌توانند بدون استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی، در واتس‌اپ پیام ارسال و دریافت کنند. البته اختلال در این پیام‌رسان به حدی است که امکان ارسال تصویر، ویدئو و صوت وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناپدید شدن مرموز یک زن جوان راز اخاذی‌های سریالی را فاش کرد.