جمعه 10 فروردین 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد آبادانی همراه 3 فرزندش در شورای شهر آبادان قصد خودسوزی داشت. مرد آبادانی همراه 3 فرزندش در شورای شهر آبادان قصد خودسوزی داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ صبح روز گذشته مردی جوان قصد خالی کردن بنزین روی سر3 فرزند و سوزاندن آنهادر شورای شهر آبادان را داشت که با تلاش پلیس ناکام ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدتی است که نامِ چوارِ ایلام با خودکشیِ کارگرانش تیتر رسانه‌ها می‌شود؛ شش کارگرِ پتروشیمیِ چوار ایلام در فاصله‌ی کمتر از دو سال به یک دلیلِ مشخص دست به خودکشی زده‌اند: اخراج.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای منتهی به هفته اول آذر ماه سال جاری، چند دانش‌آموز دختر و اقلا یک پسر در استان ایلام جان باخته‌اند. چهار نفر آنها در یک محله زندگی می‌کردند و هم‌مدرسه بوده‌اند، دلیل مرگ همه آنها «خودکشی» اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی لرستان از 31 هزار و 850 لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دلفان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی در توییتی به فساد مالی چای دبش و واکنش نمایندگان مجلس به این موضوع مهم واکنش نشان داد. عباس عبدی در توییتی به فساد مالی چای دبش و واکنش نمایندگان مجلس به این موضوع مهم واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عباس عبدی: سکوت نمایندگان اکثریت درباره ماجرای چای دبش بسیار معنادار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش حقوق بازنشستگان تا 90 درصد شاغلان طی سه سال در بودجه 1403 تصویب شد. افزایش حقوق بازنشستگان تا 90 درصد شاغلان طی سه سال در بودجه 1403 تصویب شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام موافقت این کمیسیون با کلیات لایحه بودجه گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تا 90 درصد شاغلان طی سه سال در بودجه پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کف قیمت آیفون 13 حدود 35 میلیون است و خرید S23 اولترا می‌تواند نزدیک 58 میلیون هزینه داشته باشد افزایش حقوق بازنشستگان تا 90 درصد شاغلان طی سه سال در بودجه 1403 تصویب شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام موافقت این کمیسیون با کلیات لایحه بودجه گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تا 90 درصد شاغلان طی سه سال در بودجه پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سراسر شهر هاربین نمایشگاه چراغ‌های یخی نیز وجود دارد و امکان پرداختن به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی آلپاین، شنا در آب‌های یخ زده و دوچرخه سواری روی یخ نیز فراهم است. در سراسر شهر هاربین نمایشگاه چراغ‌های یخی نیز وجود دارد و امکان پرداختن به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی آلپاین، شنا در آب‌های یخ زده و دوچرخه سواری روی یخ نیز فراهم است. به گزارش عرشه آنلاین، بازدیدکنندگان از سراسر جهان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایط فعلی، 93 درصد گاز انتقالی کشور، در داخل مصرف می شود و فقط 28 درصد گاز مصرفی به صنایع بزرگ و نیروگاه‌ها اختصاص دارد. در شرایط فعلی، 93 درصد گاز انتقالی کشور، در داخل مصرف می شود و فقط 28 درصد گاز مصرفی به صنایع بزرگ و نیروگاه‌ها اختصاص دارد. به گزارش عرشه آنلاین، اطلاعات مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران حاکی از این است که در دوشنبه هفته جاری، از مجموع 825 میلیون مترمکعب گاز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها نفس مردم در اثر آلودگی شدید هوا به شماره افتاده؛ به طوری که به گفته رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت عباس شاهسونی استنشاق چنین هوایی معادل استعمال 3 تا 7 نخ سیگار برای همه جمعیت مواجهه یافته با آلودگی از جمله کودکان است! این روزها نفس مردم در اثر آلودگی شدید هوا به شماره افتاده؛ به طوری که به گفته رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت عباس شاهسونی استنشاق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر روی شناورهای ما موشک‌هایی که مجهز به هوش مصنوعی هستند و بعد از شلیک فرمان پذیرند و قابلیت جابجایی دارند، نصب شده است. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر روی شناورهای ما موشک‌هایی که مجهز به هوش مصنوعی هستند و بعد از شلیک فرمان پذیرند و قابلیت جابجایی دارند، نصب شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کار هست، کارگر نیست. این موضوع در ظاهر برای کشورمان که با انبوهی از نیروی کار تحصیلکرده روبه‌روست، شاید شبیه به طنز یا خاطره باشد، اما بسیاری از کارفرمایان، مدیران انجمن‌های صنعتی و کارفرمایی صحت‌وسقم این ادعا را تایید کرده و خواستار کمک دولت هستند. کار هست، کارگر نیست. این موضوع در ظاهر برای کشورمان که با انبوهی از نیروی کار تحصیلکرده روبه‌روست، شاید شبیه به طنز یا خاطره باشد، اما...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از واریز معوقات رتبه بندی معلمان همزمان با حقوق آذرماه خبر داد. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر روی شناورهای ما موشک‌هایی که مجهز به هوش مصنوعی هستند و بعد از شلیک فرمان پذیرند و قابلیت جابجایی دارند، نصب شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلیل اصلی نیمکت نشینی گولسیانی مربوط به مصدومیت او می شود. دلیل اصلی نیمکت نشینی گولسیانی مربوط به مصدومیت او می شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ دلیل اصلی نیمکت نشینی گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر جزو اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه هستید و به دنبال حمایت های مالی هستید، این مطلب را تا پایان بخوانید. اگر جزو اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه هستید و به دنبال حمایت های مالی هستید، این مطلب را تا پایان بخوانید. به گزارش عرشه آنلاین، در شرایط رکود اقتصادی، بخش آسیب پذیر جامعه بیش از پیش به دنبال حمایت های مالی از ارگان های ذی ربط هستند. کمیته امداد امام خمینی دومین نهادی است...