یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعید فرهادی آبدار اداره آب و فاضلاب چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد که دست به خودسوزی زده بود در بیمارستان درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به دستور وزارت صمت و زیر نظارت تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر اساس اجرای بند 5 از دستورات ابلاغی رئیس‌جمهور در خصوص چگونگی عرضه خودرو برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم، از روز سه‌شنبه هفته گذشته کار خود را آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه این نامه می‌خوانیم: انتظار ما بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی این بود که بعد از تصویب افزایش حقوق‌ها در شورای عالی کار، هرچند ناکافی، دولت فعالانه در این مورد وارد عمل شود و از سازمان تامین اجتماعی بخواهد در همان چهارچوب عمل کرده و افزایش حقوق‌های جدید را اعمال کند‌. بنابراین ما بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مصرانه تقاضا داریم که شما به عنوان رئیس دولت در این موضوع وارد شوید

وب‌گاه عرشه آنلاین

رامین اناری می‌گوید: در آخرین حضورم در مجلس برای بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به این نتیجه رسیدم که سازمان امور استخدامی کشور هنوز مخالف تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار ایالت تگزاس: در تیراندازی مدرسه ابتدایی در شهر اوالد، 15 نفر کشته شدند که 14 نفر آنها کودک دبستانی و یک نفر نیز معلم بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش سید محمد خاتمی به حادثه ساختمان متروپل آبادان: آنگاه که حادثه ناشی از قصور و تقصیر افراد و یا نهادها باشد دردآورتر است / مردم آبادان در مقاومت حماسی در برابر تجاوزگران علیه ملت ما هزینه‌های سنگینی پرداختند

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات واریز سود سهام عدالت توسط شرکت‌های بورسی چیست؟ مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، از واریز سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت به حساب سهامداران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین‌نامه مستقلی برای صندوق بازنشستگی کشوری آماده شده است که ظرف 30 تا 40 روز آینده در دولت نهایی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی با بیان اینکه منظور از بیان جمله «تصمیم سخت»، رشد اقتصادی بود، گفت: تلاش کردیم بودجه امسال در راستای محرومیت زدایی باشد و به همین علت برمبنای آمایش سرزمینی تدوین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره محاسبه حقوق فرزندان مجرد در سرجمع درآمد خانوار برای پرونده دریافت یارانه توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی افراد می‌توانند کالاهای اساسی را با قیمت یارانه‌ای خریداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس و چهره معروف اصولگرا به حادثه ریزش ساختمان متروپل واکنش نشان داد و خواستار برخورد جدی با عوامل آن شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد ساعی استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد جان‌باختگان حادثه متروپل به 19 نفر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیست تیم ملی برای اردوی کانادا اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شایعه ابتلا و فوت یکی از شهروندان شهرهای جنوبی استان بر اثر ابتلا به آبله میمون غیرواقع بوده و تاکنون هیچ مورد ابتلا یا فوتی در حوزه این دانشگاه بر اثر این بیماری گزارش نشده است.