یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه فرارو

پلیس، تحقیقات خود را آغاز کرد و متوجه شد بین لیدا و همسرش محمود از سال‌ها قبل اختلاف وجود داشته و آنها از زوج‌های ناسازگار بوده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

متهم در دادگاه گفت: از عصبانیت روی زنم بنزین ریختم و بعد فندک زدم. یک‌دفعه لیدا شعله گرفت. بلافاصله پشیمان شدم و سعی کردم آتش را خاموش کنم. بعد از اینکه آتش خاموش شد دیدم شدت سوختگی زیاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: مرد خشن که به خاطر سرد بودن چای روی همسرش بنزین ریخته و او را زنده زنده سوزانده، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

خبرگزاری دانا

پروفسور دهرمندرنات نویسنده و شاعر برجسته هندی: "شما در معرفی امام علی و نهج البلاغه موفق نبوده‌اید! باید پیام‌های امام علی را چون سیم کشی برق و لوله کشی آب به دسترس یکایک انسانها در کشورها و جوامع مختلف رساند!"

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تماس‌های مردمی با سامانه 197 به منظور تقدیر از مأمور پلیس خمینی‌شهر که برای نجات یک شهروند خود را به آتش زده و دچار سوختگی شده بود، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در دو روز گذشته مجتمع پسماند واقع در اتوبان ساوه به تهران پس از تقاطع اتوبان ساوه به همدان طعمه حریق شده بود که با تلاش جدی آتش نشانان ساوه، شهر صنعتی کاوه اطفاء شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 1 ژوئن 1963. سایگون پایتخت ویتنام جنوبی. راهب بودایی خود را در اعتراض به شکنجه و تبعیض توسط دولت ویتنام جنوبی (دولت سرکوب گر نگون دیم) آتش می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حادثه انحراف خودروی پژو 405 در بلوار رجاء یاسوج منجر به فوت یک عابر پیاده شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

با اقدام به موقع همسر، عروس از خودسوزی نجات پیدا کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پدر دختر آبی: به دخترم ظلمی نشده‌، فدای نظام و اسلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چون مسئله در مقابل نظام بود، خیلی علاقه به شکایت نداشتم / این هم مانند یکی از شهدایی که فدای نظام شده‌است / اختیار با خود نظام است. اگر خواست دادگاه بگیرد یا هر کاری بکند اختیار با نظام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشینه ماجرا به دیدار فوتبال استقلال و العین در اسفند 97 برمی‌گردد؛ در آن‌روزی سحر خدایاری از قم عازم تهران شد و سعی کرد با پوشیدن کلاه و پالتو وارد ورزشگاه شود، اما این اتفاق رخ نداد و ماموران در‌های ورودی به او اجازه ورود ندادند. هنوز فوتبال شروع نشده‌بود که سحر را به کلانتری وزرا می‌برند و با خانواده‌اش تماس می‌گیرند که فردا مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور گفت: در آخرین حضورم در مجلس برای بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به این نتیجه رسیدم که سازمان امور استخدامی کشور هنوز مخالف تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی است.