یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه فرارو

داده‌های بدست آمده به وضوح نشان می‌دهد که سندرم پس از کووید فقط یک بیماری نیست بلکه به نظر می‌رسد در چندین زیرگروه وجود دارد. درک علل ریشه‌ای این زیرگروه‌ها ممکن است به یافتن راهکار‌های درمانی کمک کند.

وب‌گاه فرارو

آزمون سراسری سال 1401 طی چهار روز و از روز چهارشنبه (هشتم تیر) در گروه آزمایشی هنر با شرکت 161 هزار و 343 داوطلب آغاز شد. داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی نیز صبح پنجشنبه (9 تیر) به رقابت با یکدیگر پرداختند. در آزمون سراسری امسال در گروه آزمایشی علوم انسانی 412 هزار و 577 داوطلب و در گروه آزمایشی ریاضی و فنی 574 هزار و 472 و 145 هزار و 657 نفر شرکت کردند.

وب‌گاه فرارو

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر مباحث عفاف و حجاب وارد مسئله سیاسی شود کاملا لطمه می‌خورد ستاد اعلام می‌کند این مسئله کاملا اجتماعی و اعتقادی است، اما در سال آینده یکی از عرصه‌هایی که سوءاستفاده می‌شود همین موضوع عفاف و حجاب است؛ و باید مجلس قبل از انتخابات فکری برای آن کند.

وب‌گاه فرارو

مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: رفع فیلتر پیام‌رسان تلگرام کذب است.

وب‌گاه فرارو

در مورد علت تاخیر اعلام نتایج آزمون سراسری 1401 نیز مسئولان این سازمان معتقدند که افزایش تعداد پاسخنامه‌ها زمان اعلام نتایج طولانی‌تر شده است. آن‌ها می‌گویند که تعداد پاسخ‌نامه‌های داوطلبان امسال نسبت به سال‌های گذشته 3.5 تا چهار برابر افزایش یافته است. در واقع سازمان سنجش برای جلوگیری از هرگونه تقلب و دقت بیشتر چند دفترچه و چند پاسخنامه در کنکور 1401 ارائه داد. اما اکنون آن‌ها نگفته...

وب‌گاه فرارو

در فضای اقتصادی و تجاری کشور غنی و ثروتمند سوئد مناطقی وجود داشت که فعالیت در آن یک فرصت کم‌نظیر محسوب می‌شد و محوطه حوالی راه‌آهن جزء این مناطق بود. به پاس افتخارات ورزشی فرهادی، مجوز دایر کردن غذاخوری کوچکی در محوطه مقابل راه‌آهن شهر مالمو، به او داده شد و برای قهرمان موقعیتی به وجود آمد تا به بلندپروازی‌هایش بیشتر میدان دهد.

وب‌گاه عصر ایران

انتخاب خودسوزی، دیگر نمایش نیست. انتخاب خودسوزی به این معنا نیست که فرد می‌خواسته نمایش بدهد یا احساساتی را در جامعه برانگیزد. پیام اصلی خودسوزی این است که فرد می‌خواهد خودش را از فشار‌های روحی که با آن مواجه است، رها کند ولی می‌خواهد ضمنا تاثیری هم بر جامعه گذاشته باشد وگرنه می‌توانست مرگ راحت‌تری را اختیار کند

وب‌گاه فرارو

اقدام به خودسوزی 8 کارگر مرد طی کمتر از 70 روز گذشته آن هم در این ایامی که دولت به دفعات شعار حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، ممانعت از گرانی‌ها و جلوگیری از کوچک شدن سفره خانوار، کمک به احیای معیشت دهک‌های پایین اقتصادی و توزیع یارانه اقتصادی در سفره خانواده‌ها سرداده و بابت آشکار شدن نشانه‌هایی از بهبود معیشت و بازگشت عدالت و نشاط به زندگی مردم و افزایش قدرت خرید خانواده‌ها ابراز خرسندی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

از ابتدای خرداد سال جاری تا 9 مرداد، 8 کارگر، در اعتراض به مشکلات معیشتی، خود را به آتش کشیدند

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عباس عبدی اخیرا در اشاره به برخورد با بدحجاب‌ها گفته: "به گمانم دیر یا زود یکی از این برخوردها، ناخواسته به یک وضعیت ناخوشایندی منجر می‌شود." اما چرا عبدی و دوستان او در انتظار اغتشاش به سر می‌برند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مسئله حجاب در دانشگاه ها پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا کور خوانده، قصد آنها مقابله با اقدامات ایران است، می‌خواهند تحرکاتی از خود نشان دهند، اما ناتوان خواهند ماند و اقدامات آنها خنثی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرد عصبانی در اعتراض به سردی چای، زنش را سوزاند و کشت، اما دخترش گفت راضی به قصاص پدرش نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

این مرد در اعتراض به سردی چای، زنش را سوزاند و کشت، اما دخترش گفت راضی به قصاص پدرش نیست.