دوشنبه 7 آبان 1403

خیال بارسا را راحت کردند: داوری ال‌کلاسیکو عالی بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خیال بارسا را راحت کردند: داوری ال‌کلاسیکو عالی بود

اتحادیه داوران اسپانیا با وجود اعتراض‌های بارسلونا به داوری ال‌کلاسیکوی دیروز در یک بیانیه اعلام کرد از داوری جیل مانزانو راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه بارسایی‌ها از داوری جیل مانزانو در بازی دیشب این تیم مقابل رئال مادرید ناراضی هستند و می‌گویند او دست‌کم یک پنالتی و حتی شاید دو پنالتی به سودشان نگرفته است، کمیته داوران فوتبال اسپانیا امروز با تمام قوا از داورش دفاع کرد و گفت مانزانو قضاوتی کاملا راضی‌کننده داشته است.

ال‌کلاسیکو دیروز در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک با برتری 2-1 رئال مادرید به پایان رسید. پیروزی‌ای که به لطف دو گل جود بلینگام در نیمه دوم به دست آمد. بارسا معتقد است در صورت اعلام پنالتی به سودش در نیمه اول نتیجه بازی می‌توانست تغییر کند.

البته هواداران رئال مادرید هم برای مقابله با هواداران رقیب معتقدند مانزانو در نیمه اول یک پنالتی به سود آنها نگرفته است. آنها می‌گویند رونالد آرائوخو در محوطه جریمه بارسا روی شوامنی مرتکب خطا شده است.

جیل مانزانو در حال حاضر در رده‌بندی بین‌المللی داوران اسپانیایی رتبه بالایی دارد و او بدون شک در رقابت‌های یورو 2024 قضاوت بازی‌هایی مهم را بر عهده خواهد داشت.

خیال بارسا را راحت کردند: داوری ال‌کلاسیکو عالی بود 2
خیال بارسا را راحت کردند: داوری ال‌کلاسیکو عالی بود 3