شنبه 14 مهر 1403

خیرین زنجانی در پویش پازل همدلی 800 میلیون ریال کمک کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خیرین زنجانی در پویش پازل همدلی 800 میلیون ریال کمک کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تاکنون خیرین این استان در پویش سراسری پازل همدلی بیش از 800 میلیون ریال کمک کردند و عموم مردم می‌توانند با پرداخت و خرید 10 هزار تومان قطعه پازل استانی و ثبت آن به نام خود، کوله دانش آموزان بی بضاعت را از لوازم‌التحریر پر کنند.

محمد محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پازل همدلی بزرگترین پویش و ماندگارترین اقدام در جهت تامین نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند کشور است، افزود: سهم استان زنجان 11 هزارو 52 قطعه و هر قطعه به ارزش 10 هزار تومان است که از ابتدای شروع پویش هشت هزارو 200 قطعه به ارزش 82 تومان توسط خیرین خریداری شده است.

وی در ارتباط با حمایت بهزیستی از کودکان خانواده های کم برخوردار و نیازمند نیز اظهار داشت: هم اکنون 700 کودک بی سرپرست و بد سرپرست در قالب امدادبگیر، طرح حامی و ساکن در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و به طور میانگین ماهانه 100 هزار تومان جهت تامین نیازهای معیشتی و تحصیلی برای کودکان تحت پوشش در طرح حامی به حساب آنها واریز می شود.

این مسؤول ادامه داد: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت‌های مردمی و ورود سازمان‌های مردم نهاد است که خیرین استان با مشارکت در اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به مددجویان بهزیستی به عنوان بازوان بهزیستی عمل می کنند.

وی با اشاره اینکه نزدیک به 400 پزشک حامی مددجویان بهزیستی هستند، اظهار داشت: این گروه از جامعه در جهت درمان رایگان مددجویان در قالب گروه‌های همیار و داوطلب با بهزیستی همکاری می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: همکاری داوطلبان متخصص در زمینه آموزشی، حقوقی و فنی و حرفه ای در قالب زن و مرد از دیگر روشهای مشارکت های مردمی توسط این نهاد حمایتی در راستای خدمت به مددجویان و نیازمندان انجام می شود.

وی نقش کلیدی و پررنگ خیرین در راستای اهداف خیرخواهانه به جامعه هدف بهزیستی را مهم عنوان کرد و گفت: این کار می تواند علاوه بر اجر معنوی گره گشای زندگی مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه باشد.

به گفته این مسؤول، در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 2 میلیارد تومان مشارکت نقدی و بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان مشارکت غیر نقدی توسط بهزیستی جمع آوری و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت puzzlehamdeli.ir نسبت به خرید و ثبت پازل به نام خود اقدام کنند.

*س_برچسب‌ها_س*