شنبه 14 مهر 1403

دادستان دیوان محاسبات: بدهی‌ها و مطالبات طرفینی دولت و تامین اجتماعی شفاف شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دادستان دیوان محاسبات: بدهی‌ها و مطالبات طرفینی دولت و تامین اجتماعی شفاف شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دادسرای دیوان محاسبات در راستای تحقق شعار «انضباط مالی و شفافیت» و با هدف نظارت بر نحوه احصاء بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی و همچنین بررسی آخرین وضعیت حساب فیمابین دولت و تامین اجتماعی، جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس مرکز بدهی ها و مطالبات دولت وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل داد.

در این جلسه که به ریاست علی کامیار دادستان دیوان محاسبات برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی و مرکز بدهی ها و مطالبات دولت گزارش منتهی به پایان سال 1401 و تعهدات سازمان در سال 1402 و میزان سهم دولت را ارائه کنند و پس از گذشت یک ماه، جلسه ای با حضور نمایندگان این دو دستگاه و مسئولین سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری موضوع تشکیل شود.

در ادامه این جلسه، علی کامیار با تاکید بر ضرورت شفاف شدن رابطه مالی سازمان تامین اجتماعی در خصوص مطالبات خود از دولت ایفای وظایف سازمان تامین اجتماعی در راستای خدمت رسانی به اقشار تحت پوشش و تکمیل پوشش بیمه ای را مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: لازم است اقدامات و تمهیدات لازم برای شفاف سازی در خصوص بدهی ها و مطالبات طرفینی دولت و سازمان تامین اجتماعی صورت گیرد. پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

مجلس شورای اسلامی

دیوان محاسبات سازمان تامین اجتماعی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دادستان دیوان محاسبات: بدهی‌ها و مطالبات طرفینی دولت و تامین اجتماعی شفاف شود 2