یک‌شنبه 27 خرداد 1403

دادگاه استیناف

دادگاه استیناف

خبرگزاری تسنیم

اخیرا در یک تقارن زمانی نسبی، شاهد وقوع دو فاجعه یعنی اهانت به قرآن کریم در هلند و عملیات تروریستی علیه پیروان دین مبین اسلام در پاکستان بودیم. هر چند شکل و مکان جغرافیایی این دو فاجعه با یکدیگر همسان نیست، اما مصدر و ماهیت آنها یکسان است.

وب‌گاه ورزش سه

دادگاه استیناف فرجام خواهی بارسلونا در مورد پرداخت غرامت 7.7 میلیون یورویی به متئوس فرناندز را قبول کرد و باشگاه کاتالان تقریبا هفت میلیون یورو تخفیف گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمار و ارقام ثبت شده نشان می‌دهد استفاده از اکوسیستم ریپل اخیراً به طرز چشمگیری افزایش یافته و به بالاترین سطح خود در هفت ماه گذشته رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوتاوا اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره دخالت ادعایی چین، روسیه و کشورهای دیگر در انتخابات فدرال کانادا در سال‌های 2019 و 2021 که به پیروزی مجدد لیبرال‌ها منتهی شد، آغاز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوتاوا اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره دخالت ادعایی چین، روسیه و کشورهای دیگر در انتخابات فدرال کانادا در سال‌های 2019 و 2021 که به پیروزی مجدد لیبرال‌ها منتهی شد، آغاز کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

سوک هیون جون با رد درخواست تجدیدنظر در دادگاه استیناف، باید حبس خود را برای حضور دیرهنگام در کشور برای سربازی سپری کند.

وب‌گاه گسترش

بلافاصله پس از افزایش قیمت اتریوم به بالاتر از 1،700 دلار در 29 آگوست، یک نهنگ 8 هزار ETH را با قیمت 1،709 دلار به ازای هر کوین، در مجموع به ارزش 13.66 میلیون دلار، خریداری کرد. قیمت اتریوم همچنان در حال افزایش است و در زمان نگارش این خبر، آلت کوین برتر بازار در محدوده 1،740 دلار معامله می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

آندره آ آنیلی، رئیس سابق یوونتوس، توانست محرومیت خود را در دادگاه تجدید نظر، از 16 ماه به 10 ماه کاهش دهد.

وب‌گاه عصر ایران

در خلال پروژه توسعه مسجد الحرام در 11 سپتامبر 2015 یک دستگاه جرثقیل در محوطه مسجدالحرام سقوط کرد که باعث مرگ 107 نفر و جراحت 238 نفر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شرکت بن لادن در پرونده سقوط جرثقیل در مسجد الحرام در سال 2015 به پرداخت غرامت 5.3 میلیون دلاری جریمه شد و 8 نفر هم به حبس محکوم شدند. (عکس آرشیوی است.)

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه عکاظ عربستان به نقل از یک منبع نوشت: دیوان عالی عربستان پرونده سقوط جرثقیل در مسجدالحرام را به صورت نهایی مختومه اعلام کرد. مختومه اعلام شدن نهایی این پرونده پس از تایید احکام دادگاه استیناف مکه مکرمه مبنی بر محکومیت شرکت بن لادن به نقض قوانین ایمنی و وسایل حفاظتی که می بایست در پروژه ها رعایت شود، صورت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از مقام‌ها و سیاستمداران سوئد بر این نظرند که «ممنوعیت قرآن‌سوزی در فضای عمومی» با توجه به قوانین این کشور، اقدامی دشوار خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ادامه واکنشها به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد، وزارت امور خارجه امارات عربی متحده، لیزلوت اندرسون سفیر استکهلم در ابوظبی را احضار کرد و این اقدام شنیع و منزجر کننده را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر روز چهارشنبه (28 ژوئن)، یک سوئدی عراق الاصل به نام «سلوان مومیکا» (37 ساله) در استکهلم، در نخستین روز تعطیلات عید قربان، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی این شهر به آتش کشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا اقدام نفرت انگیز پلیس سوئد علیه قرآن کریم در روز اول عید قربان را محکوم می‌کند.