یک‌شنبه 27 خرداد 1403

دادگاه استیناف

دادگاه استیناف

وب‌گاه مشرق نیوز

وکلای باشگاه یوونتوس ضمن ناعادلانه دانستن رای جنحالی کسر 15 امتیاز، از اعتراض به آن خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

وکلای باشگاه یوونتوس ضمن ناعادلانه دانستن رای جنحالی کسر 15 امتیاز، از اعتراض به آن خبر دادند.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی حکم اولین مورد اعدام در ملاءعام از سوی طالبان در شهر فراه انجام شد. این حکم اعدام در ملاءعام برای مرد مسن 75 ساله‌ای است که برای رد کردن شایعات دست به قتل زده بود. برای اطلاع از ادامه خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین مورد اعدام در ملاءعام از سوی طالبان در شهر فراه انجام شد و حالا یک قاضی 34 ساله طالبان می‌گوید که از زمان بازگشت به قدرت در اوت 2021 حدود ده‌ها حکم اعدام در ولایت غزنی صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: علیرضابیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: نگرشی وجود دارد و در دانشگاه شریف هم برخی بسیجی‌ها بر آن ایراد می‌گرفتند این بود که مجلس معتقد است حق تجمعات باید اطلاع‌محور باشد، اما آن‌ها معتقدند باید برگزاری این تجمعات مجوزمحور باشد و برای تشکیل اجتماع مجوز گرفته شود. در حالی که قانون اساسی آن حق را موکول به گرفتن مجوز نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای دموکراتیک سوریه گفت که رئیس جمهور ترکیه برای حمله زمینی به شمال و شرق سوریه از همتای روسیه‌ای خود چراغ سبز گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به حکم محکومیت اکرم امام اوغلو، شهردار استانبول و رقیب انتخاباتی اش گفت که دادگاه‌ها هرگونه اشتباهی را در روند تجدیدنظر می‌تواند اصلاح کند، اما شهروندان نمی‌توانند از اجرای احکام قانونی چشم پوشی کنند. این اولین اظهارنظر مستقیم اردوغان در مورد محکومیت روز چهارشنبه اکرم امام اوغلو و ممنوعیت فعالیت سیاسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الهام احمد، رئیس اجرایی تشکیلات موسوم به شورای دموکراتیک سوریه (بازوی سیاسی نیروهای قسد) گفت که به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهند رئیس جمهور ترکیه توانسته چراغ سبز پوتین برای حمله نظامی زمینی به شمال سوریه را دریافت کند.

وب‌گاه فرارو

موندلی بزادنهاوت در سال 2018 از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک زن مدعی است نیوزیلند درخواست اقامت او را به خاطر «چاقی بیش از حد» رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور سابق آمریکا که به دلیل نگهداری اسناد حساس دولتی بعد از خروج از کاخ سفید، محکوم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور سابق آمریکا که به دلیل نگهداری اسناد حساس دولتی بعد از خروج از کاخ سفید با تحقیقات فدرال رو به رو شده بود، با رأی یک دادگاه محکوم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیوان عالی آمریکا روز سه‌شنبه به سازمان مالیات این کشور اجازه داد که اطلاعات مالیاتی دونالد ترامپ را در اختیار یک کمیته دموکرات در مجلس بگذارد.