جمعه 10 فروردین 1403

دادگاه حمید نوری در سوئد ابزار هژمونی غربی‌ها شده است

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
دادگاه حمید نوری در سوئد ابزار هژمونی غربی‌ها شده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: منافقین سابقه بسیار وحشتناکی در جنایت و آدم کشی دارند لذا اگر در طول تاریخ معاصر بخواهیم منافقین را با گروهی دیگر مقایسه کنیم باید بگوییم منافقین با داعشی‌ها برابر هستند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دادگاه سوئدی درباره حمید نوری و دادرسی غیر منصفانه این پرونده گفت: رفتار‌ها و استاندارد‌های دوگانه نهاد‌های غربی جای تاسف دارد، البته انتظار این بود که نهاد‌های حقوقی و قضایی از این استاندارد‌های دوگانه اجتناب کنند که متاسفانه در پرونده حمید نوری این مسئله در دادگاه سوئد محقق نشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه متاسفانه این دادگاه‌ها دست به سیاسی کاری می‌زنند، به نفش منافقین در صدور حکم این پرونده اشاره کرد و اظهارکرد: منافقین سابقه بسیار وحشتناکی در جنایت و آدم کشی دارند لذا اگر در طول تاریخ معاصر بخواهیم منافقین را با گروهی دیگر مقایسه کنیم باید بگوییم منافقین با داعشی‌ها برابر هستند.

وی تصریح کرد: کشور‌های غربی که علیه خشونت شعار می‌دهند متاسفانه می‌آیند و در میدان بازی این گروه‌ها بازی و آن‌ها را تقویت می‌کنند.

عباس‌زاده مشکینی ادامه داد: برگزاری این دادگاه‌ها به خوبی نشان می‌دهد که این کشور‌ها هنوز مستقل نیستند و این‌ها دنبال روی آمریکایی‌ها هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بنده پیشنهاد می‌کنم دستگاه‌هایی از جمله صدا و سیما به ابعاد پرونده حمید نوری ورود کرده و ابعاد جنایت منافقین در این پرونده را روشن و مستندسازی کنند.

وی تاکید کرد: همچنین ما در قالب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی ابعاد پرونده حمید نوری را از دستگاه‌های رسمی مطالبه خواهیم کرد تا چهره جنایت آمیز این کشور‌ها و منافقین افشا شود چراکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها سعی در تقویت، تجهیز و حمایت از منافقین دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: منافقین یک گروه تروریستی هستند که دستشان به خون یک ملت آغشته شده است، در حال حاضر اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها این گروه‌ها را حمایت می‌کنند و آن‌ها را مسلح کرده و به آن‌ها میدان می‌دهند.