شنبه 12 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌فهرست کالاهای معاف از مالیات ارزش افزوده در سال 1403 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر برای شش روز معاملاتی متوالی ارزش معاملات خرد سهام در سطح 2 هزار میلیارد تومان ماندگار بود.

وب‌گاه گسترش

پایانه های نفتی آمریکا در سراسر این کشور قرار دارد و آمریکا را به بزرگ ترین غول نفتی تبدیل کرده است.

وب‌گاه فرارو

در پی برگزاری چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم اوراسیا، رئیس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا پیرو اقدامات مثبت و سازنده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم از ایران تقدیر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش 6 و نیم میلیون نفری نرخ فقر در دولت سیزدهم خبر داد و ایجاد سالانه بیش از یک میلیون فرصت شغلی را از افتخارات دولت آیت الله شهید رئیسی دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور گفت: از طریق سامانه مودیان، بیش از 396 هزار اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 1402 دریافت شده است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گفته رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران، خطر به‌فراموشی سپردن زعفران ایرانی در بازارهای جهانی سالیان متمادی است که وجود داشته و دارد. وی هشدار داد که اگر راه‌حل منطقی برای حل این مشکل نیابیم، احتمالاً در ابتدا بازارها و حتی تولید زعفران را از دست خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فهرست اقلام معاف از مالیات ارزش افزوده در 17 جز مختلف برای اجرا در سال جاری توسط سازمان امور مالیاتی و گمرک ایران ابلاغ شد.

وب‌گاه الف

طی مراسمی، شعبه شهر نجف‌آباد (کد22) بانک صادرات ایران به نام شهید خدمت، خلبان محسن دریانوش از شهدای حادثه بالگرد رئیس‌جمهور مزین شد.

وب‌گاه الف

مهم‌ترین قطب صنعت هسته‌ای کشور در اصفهان به نام «شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی» نامگذاری شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه در دولت مردمی سیزدهم تمام متغیر‌های پولی تاثیرگذار بر تورم بعد از سال‌ها کاهشی شدند گفت: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری های انجام شده در بانک مرکزی، بهبود شاخص‌های اقتصادی ادامه دارد.

وب‌گاه تابناک

فهرست اقلام معاف از مالیات ارزش افزوده در 17 جز مختلف برای اجرا در سال جاری توسط سازمان امور مالیاتی و گمرک ایران ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

ایلان ماسک در اظهارنظرهای متعدد خود، پیش‌بینی‌های جالبی در مورد آینده دوج کوین مطرح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد. قیمت موبایل و قیمت گوشی ها بازار در چه رنجی است؟ قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت دلار نیز بر قیمت موبایل تاثیرگذار بوده است. قیمت موبایل‌های پرفروش با توجه به قیمت دلار هر روز در حال نوسان است. آخرین قیمت موبایل چند است؟ به‌گزارش عرشه آنلاین، ارزان‌ترین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تتر سرانجام از مرز مقاومتی خود خارج شد و به کانال 59 هزار تومان ورود کرد.