جمعه 28 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه در بیشتر قطعات افزایش داشت. مسیر افزایشی بازار طلا متاثر از تحرکات صعودی طلای جهانی رخ داد و بازار از کاهش محدود دلار تبعیت نکرد. تحلیلگران بازارهای مالی محدوده فعلی قیمت در بازار طلا را منطقه شیرین خرید می‌دانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در نشست تخصصی و هم اندیشی با رئیس، هیات رئیسه و جمعی از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به توفیق بانک مرکزی در بازگرداندن شاخص‌های نقدینگی، تورم و پایه پولی به روند بلندمدت و پیش بینی پذیر گفت: برنامه بانک مرکزی در سال جاری در قالب سیاست تثبیت، تعمیق و ثبات بازار ارز از طریق مرکز مبادله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران شاهد روند نزولی قیمت ها نسبت به روز گذشته هستیم و در پایان روز چهارشنبه هر لیر ترکیه 10 تومان ارزان و 1830 تومان معامله شد.

وب‌گاه گسترش

فروش و خرید خانه‌های قدیمی در مقابل نوسازی‌های بازار مسکن چین، وقتی همزمان با افت قیمت این خانه‌ها رخ داد، به عنوان یک "اصلاح رفتاری" در نحوه سرمایه‌گذاری ملکی چینی‌ها تعبیر شد. این واکنش نشانگر "خروج از این پناهگاه" سرمایه‌گذاری ملکی است که چینی‌ها از سال‌های گذشته انجام می‌دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ظاهراً دیوان عدالت، شکایت جمعی از بازنشستگان در مورد اجرایی نشدن ماده 96 قانون تامین اجتماعی در سال گذشته را مردود دانسته است.

وب‌گاه گسترش

محمدرضا یزدی زاده گفت: مشاغل و اصناف نسبت به سهمی که در اقتصاد کشور دارند، مالیات بسیار ناچیزی پرداخت می کنند. این موضوع ریشه در سیستم سنتی مالیاتی کشور دارد. همیشه فرض بر این بوده است که پایه های مالیاتی مشاغل و اصناف که در پرونده وجود دارند، صحیح است و بنابراین سالی یک درصد بر این پایه اضافه می شود. پایه مالیاتی و درصدی که اضافه کرده ایم، متناسب با واقعیت نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش پایه مالیاتی مسکن خبر داد و گفت: حدود 50 درصد املاک مسکونی کشور، سند رسمی ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از بالن جاسوسی سقوط کرده آمریکا در سوریه را ملاحظه می‌کنید.

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام، مجردان دهه شصتی ساکن در مناطق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر، می‌توانند در صورت ثبت ازدواج بین 30 خرداد 1402 تا 29 اسفند 1402، از مجموع تسهیلات 1.1 میلیارد تومانی بهره‌مند شوند. این تسهیلات شامل 500 میلیون تومان وام تشویقی و 600 میلیون تومان وام ازدواج عادی است.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی تارتار اعلام کرد انتخاب اول او برای فصل آینده ملوان خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بایدن تعرفه‌های آمریکا بر مجموعه‌ای از کالاهای وارداتی چین را به شدت افزایش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز در روند رنج قرار گرفت و با همان قیمت روز سه‌شنبه معامله شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و معامله‌گران نقش بازارساز را پررنگ می‌دانند. قیمت دلار امروز در روند رنج قرار گرفت و با همان قیمت روز سه‌شنبه معامله شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و معامله‌گران نقش بازارساز را پررنگ می‌دانند. قیمت دلار در شروع چهارمین روز هفته در روند...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل منطقه آزاد قشم گفت: همتایابی در اقتصاد دریامحور راهکار ارزش‌آفرینی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع عمومی مالکین واحدهای صنفی سایت چوب‌فروشان شهرک صنفی خدماتی سایت خاوران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی رئیس قوه قضاییه از حکم سه سال زندان وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده فساد چای دبش خبر داده که سخنگوی دولت مدعی شده که نظر دستگاه های نظارتی درون و خارج دولت و بسیاری از حقوقدانان این است که جرمی اتفاق نیفتاده و تخلف بوده است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ثبت معاملات بازار طلا در سامانه جامع تجارت را الزامی اعلام کرد. وی تأکید کرد که باید زنجیره خرید و فروش طلا به صورت شفاف ثبت شود، در غیر این صورت، تروریست‌های اقتصادی می‌توانند از طریق طلا، کالای قاچاق و مواد مخدر به کشور وارد کنند. این اقدام به منظور افزایش شفافیت در معاملات طلا و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی انجام می‌شود.