جمعه 28 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر پرند از آغاز شناسایی واحد‌های مسکن مهر خالی پرند خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته منابع مطلع بلومبرگ، دولت چین قصد دارد برای کاهش بحران در بخش مسکن کشور به دولت‌های محلی برای خرید خانه‌های فروش نرفته اعتبار بدهد.

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده سبک و انواع گوشت گوساله و گوسفند به شرح زیر اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ضمن دستور به وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برای رفع موانع تامین مالی مورد نیاز بخش تولید، از وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها خواست نسبت به تسریع در ارائه مشوق‌های مسکن‌سازی در بافت‌های فرسوده اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستمری فروردین‌ماه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش 30 درصدی به حساب آنها واریز شد. مستمری فروردین‌ماه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش 30 درصدی به حساب آنها واریز شد. با پیگیری دیوان محاسبات کل کشور، مستمری مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیمای شخصی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی فلوریدا، دچار سانحه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر فله‌ای برای مصرف‌کنندگان 42 هزار و 500 تومان تعیین شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: «صنعت دارو نمی‌تواند پول دارویی را که فروخته است، بگیرد و ادامه این رویه به کمبود دارو در کشور می‌انجامد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: درخصوص طرح همسان سازی منتظر هستیم ایراداتی که شورای نگهبان عنوان کرده رفع و ابلاغ نهایی شود.

وب‌گاه الف

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد از ابتدای معاملات امروز بیست و ششم اردیبهشت، قیمت دلار در بازار غیررسمی کاهش 1000 تومانی داشته است.

وب‌گاه فرارو

با گشت‌و‌گذاری در داروخانه‌های سطح شهر و برخی پلتفرم‌های مجازی، با تخفیف‌های عجیب و ویژه مکمل‌ها و مولتی‌ویتامین‌ها مواجه می‌شویم که بررسی علل آن، حقایق پنهانی از وضعیت نابه‌سامان تولید و توزیع مکمل در کشور را برملا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت با کاهش یک هزار و 75 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 164 هزار و 497 واحد ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر فله‌ای برای مصرف‌کنندگان 42 هزار و 500 تومان تعیین شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: نرخ بیکاری در 7-8 استان کشور زیر یک درصد است. وی افزود: این امر یک رکورد تاریخی به حساب می‌آید و برای حفظ این وضعیت، ادامه دادن همین روند در دولت اتخاذ شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه ساماندهی مشکلات اتحادیه‌های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر ارتقا همکاری و همیاری اصناف با دولت برای نظارت، کنترل و تنظیم بازار تاکید شد. بر اساس این گزارش، محمد مخبر در این جلسه که رؤسای اتحادیه‌های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران و همچنین مسئولان دستگاه‌های مربوطه در آن حضور داشتند، بر ضرورت برگزاری...

خبرگزاری تسنیم

در سال گذشته یک میلیارد و 560 میلیون قطعه جوجه ریزی در 18 هزار و 300 واحد مرغداری کشور انجام شده است و در سال 1403 کشور در تولید مرغ به خودکفایی پایدار می رسد.