سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی معتقد است: کاهش شتاب رشد نقدینگی با هزینه سیستم ناتراز بانکی، یعنی پرداخت سپرده قانونی با اضافه برداشت بیشتر، فقط ریسک بانک‌ها را تشدید می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب سال 1388 از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد و محرم امسال برای پنجمین بار تجدید چاپ می‌شود. «تشنه لبان» از کتاب‌های «مقتل» به شمار می‌رود که در آن وقایع کربلا و حماسه آفرینان عاشورا با ذکر نام و شیوه شهادت و شرح مطالب بیان شده است. همچنین شعر‌هایی با بیت‌هایی متناسب با مطلب، از...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در حوزه مردمی‌سازی اقتصاد، دولت را ملزم کردیم تا پایان سال سوم برای واگذاری شرکت‌های دولتی تمام دستگاه‌های اجرایی انجام بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از شیوه‌های کلاهبرداری استفاده کلاهبرداران از قول نامه است به طوری که با قول نامه یک واحد ساختمانی به چند نفر فروخته می شود.

وب‌گاه عصر ایران

دین محمد حنیف، سرپرست وزارت اقتصاد طالبان همچنین وضع تعزیرات اقتصادی و مسدود کردن سرمایه ارزی کشور را عامل بالا رفتن میزان فقر و بیکاری در افغانستان عنوان کرد و افزود کمک‌های بشردوستانه به تنهایی نمی‌توانند نیازمندی ها را رفع کند و سبب حل مشکلات موجود اقتصادی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: یکی از علل اصلی صدور پروانه های ساختمانی طولانی شدن زمان طراحی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: 35 هزار ساختمان در تهران از نظر ایمنی بازرسی شدند که در نتیجه آن 93 "ساختمان پرخطر" شناسایی شد.

خبرگزاری مهر

یکی از شیوه‌های کلاهبرداری استفاده کلاهبرداران از قول نامه است به طوری که با قول نامه یک واحد ساختمانی به چند نفر فروخته می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقتنامه همکاری امنیتی و انتظامی بین دولت ایران و قرقیزستان موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان بازار مسکن می گویند بازار آپارتمان های نقلی نیازمند عرضه جدید است و با وضعیت سالخوردگی عرضه در این گروه متراژی، نمی توان امیدی به بازگشت رونق به معاملات مسکن داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا و دلار کاهشی بود، قیمت سکه هم پایین آمد و به 27,101,000 (بیست و هفت میلیون و یکصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.93 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده دولت هلند طی اظهاراتی اعلام کرد که اتحادیه اروپا به دلیل مسائل حقوقی و نگرانی‌های آلمان، آمادگی انتقال دارایی‌های بلوکه شده روسیه به اوکراین را ندارد.