سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح اختیاری با سرانه هر نفر 205 هزار تومان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بعد‌ها بیمه ایرانیان مطرح و یک گام به عقب برداشته شد و بسیاری از افراد با ادعای وضعیت مالی مناسب، از پوشش خارج شدند؛ اما در طول سال‌های 89 تا 92 بحران‌های شدیدی در حوزه درمان ایجاد شد و در بیمارستان‌ها گاهی می‌دیدیم که بیش از 40 درصد هزینه‌ها را بیماران پرداخت می‌کردند، در حالی که طبق قانون فقط 10 درصد، سهم بیمه‌شدگان بود.

خبرگزاری مهر

طبق قانون و ابلاغ دستورات قضایی شناسایی ساختمان‌های ناایمن در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 27 میلیون و 400 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس گفت: «وقتی سلامت اجتماعی را ذیل وزارت کشور قرار می‌دهید، یعنی غلبه دادن نگاه امنیتی، درحالی‌که ما این همه سال تجربه کردیم که امور اجتماعی را امنیتی نکنیم، با این وجود بعد از چهار دهه باز به مسیر قبلی برگشتیم، باید منتظر برخورد‌های قهری با سلامت اجتماعی باشیم، همان نگاهی که تا حالا سبب زیرزمینی شدن مسائل و آسیب‌های اجتماعی شده است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بانک مسکن از افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سود خالص شش ماهه شیران با ثبت یک رکورد فوق العاده در طول سه دهه فعالیت خود به حدود 20،083 میلیارد ریال رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در مرکز مبادله روند صعودی داشت و به 41,270 (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.02 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به دنبال کاهش رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهرماه 1400 به 29 درصد در خرداد ماه امسال، پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد 45.3 درصدی و در سه ماهه اول 1402 نیز رشد 25.8 درصدی داشته است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس پیشین هیات مدیره خانه سینما با بیان اینکه ذات سینما سیاسی است، گفت: همه دنیا با سینما مساله دارند، برای این که سینما تنها هنری است که مولود مدرنیته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار رشد حرکت کرد و نرخ 41,270 (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

ورامین - ایرنا - مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از آغاز مراحل واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در شهرهای پیشوا، قرچک و ورامین خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ر اساس فرمول محاسبه نرخ سکه طلا در بازار تهران مشاهده می‌شود که دو عامل طلای جهانی و دلار آزاد از مهم‌ترین عوامل تشکیل‌دهنده قیمت سکه است و افت قیمت‌های مذکور در شرایطی رخ داده که شاخص بازدهی دلار از ابتدای سال تاکنون 2 درصد بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه پایه اساسی جنگ شناختی این است که جامعه را نسبت به افتخارات گذشته خود بی اطلاع کند، گفت: گمراه کردن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.