سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از تشکیل کمیته هفت نفره به همت وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی شیوه‌های جدید در حوزه تعیین نرخ‌های تعرفه در بخش مسکن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: 102 نقطه حادثه خیز از سال 1395 در استان کرمانشاه شناسایی شده که تا کنون ایمن سازی 93 نقطه آن انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: در حالیکه مقرر شده تا 2000 صندلی طی دو ماه آینده وارد ناوگان هوایی شود گرانفروشی بلیت هواپیما همچنان ادامه داشته و سازمان هواپیمایی درخواست جدید شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت را بررسی می کند.

وب‌گاه عصر ایران

در دفاع از توده‌های میلیونی که در بورس متضرر شدند و در حال متضرر شدن هستند از حضرتعالی می‌خواهم با برکناری رئیس سازمان بورس، فردی توانمند در این جایگاه بگمارید. تا دیروز اگر می‌گفتیم گرانی‌ها کمر ما را می‌شکند اما اکنون باید بگوییم گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بانک مرکزی چین فاش کرد که تعداد تراکنش‌ها با استفاده از ارز دیجیتال بانک مرکزی چین (که e-CNY نیز نامیده می‌شود) در پایان ژوئن به 1.8 تریلیون یوان (250 میلیارد دلار) رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی معتقد است: کاهش شتاب رشد نقدینگی با هزینه سیستم ناتراز بانکی، یعنی پرداخت سپرده قانونی با اضافه برداشت بیشتر، فقط ریسک بانک‌ها را تشدید می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 15 درصدی حقوق 4200 نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

وب‌گاه الف

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 286 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 26میلیون و 900هزار تومان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 26 میلیون و 850 هزارتومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزی که نمادهای پالایشی پرمعامله‌ترین نمادها بودند، افت قیمت داشتند و شاخص بورس را پایین کشیدند.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس که توانسته بود در ساعات میانی معاملات روندی صعودی به خود بگیرد، در ساعات پایانی دوباره روندی نزولی به خود گرفت و بیش از 6000 واحد کاهش یافت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز پالایشی‌ها قرمزترین گروه بازار بودند و بیشترین نقش را در ریزش بازار ایفا کردند. نمادهای شبندر، فارس و شتران نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.