سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری میزان

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه 4 ماه از زمان تصویب قانون بودجه سال جاری گذشته است، گفت: پیوست‌های قانون تاکنون توسط سازمان برنامه و بودجه منتشر نشده و این در حالی بوده که مجلس در این دوره اعلام کرده که پیوست‌ها را منتشر می‌کنیم، بهرحال ما در حال حاضر نمی‌دانیم کدام طرح و ردیف در کدام حوزه و مربوط به چه کسی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان در جریان بررسی طرح تامین مالی و جهش تولید بانک‌ها را مجاز به مشارکت در طرح‌های زیربنایی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات مدیره سازمان بورس گفت: دستورالعمل حاکمیت شرکتی با هدف حمایت از حقوق سرمایه گذاران، ایجاد بازاری شفاف و منصفانه به تصویب رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به دنبال کاهش رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهرماه 1400 به 29 درصد در خرداد ماه امسال، پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد 45.3 درصدی و در سه ماهه اول 1402 نیز رشد 25.8 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار انتشار اسناد بودجه سال 1402 از سوی سازمان برنامه و بودجه شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مراحل تکمیل 6 خط متروی شهرهای جدید به تهران و اصفهان خبر داد و گفت: مسیرهای تهران - هشتگرد به طول 28.5 کیلومتر و با پیشرفت 99 درصد و مترو تهران - پرند به طول 19 کیلومتر و با پیشرفت 75 درصد در آستانه تکمیل شدن هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری مهر

نوید رجایی گفت: دولت به صورت علنی دست در جیب سهامداران کرده و با افزایش هزینه‌ها و بالا بردن نرخ خوراک سودآوری صنایع مختلف را به بدترین شکل ممکن پایین آورده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالیات یکی از منابع پایدار درآمدی برای دولت‌ها به شمار می‌رود که علاوه بر غیر تورمی بودن این درآمدها، عاملی برای توزیع عادلانه درآمد در کشور به شمار می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم‌ها بر اقتصاد را جبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرار گرفته است؟ احتمالا جای مردم و دولت عوض نشده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

چطور بفهمم دهک چندم هستم؟ این سوالی است که هر شهروند ایرانی شاید بارها از خود پرسیده باشد؟ چند سال است که بخشی از یارانه هایی که به سوخت، برخی مواد خوراکی، آب، برق و سایر اقلام از این دست اختصاص می یافت، در قالب طرح هدفمندسازی یارانه ها، به طور مستقیم و نقدی به حساب سرپرست خانوار ها واریز می شود.