شنبه 29 اردیبهشت 1403

دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا

وب‌گاه گسترش

محققان بانک میکروارگانیسمهای مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، موفق به کشف یک جنس و گونه جدید از سیانوباکتری‌های ساده رشته ای با نام علمی خارگیا (Khargia iranica) از خلیج فارس شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین کمیته «بازتعریف نقش و جایگاه کتابخانه‌ها در کشور» به ریاست عصمت مومنی معاون کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان حاضر در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی به بیان دغدغه‌ها و مطالب خود پرداختند. دغدغه‌ها و مطالباتی با محوریت مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از جمله شائبه‌هایی در جریان برگزاری انتخابات اخیر اتاق بازرگانی، علت عدم به نتیجه رسیدن طرح شفافیت، ابعاد مختلف لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و روند...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیر انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر مدعی نقش داشتن قالیباف در برکناری معاون سیاسی وزارت کشور شد و خطاب به رئیس مجلس گفت: بعد از حضور در مجلس در حال دادن وعده‌های اجرایی هستید که به نظر می‌رسد قرار است برای رسیدن به ردای ریاست جمهوری باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از تغییر معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تصمیم وزیر کشور برای جابجایی معاون سیاسی، پیش از مباحث پیش آمده درباره بخشنامه به استانداران بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس حمایت خود از سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی را تکذیب و اعلام کرد: طبق قانون هیأت نظارت شامل سه وزیر، رییس سازمان استاندارد و رئیس اتاق و نیز هیأت رئیسه اتاق بازرگانی می‌توانند انتخابات را باطل اعلام کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از تغییر معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: تصمیم وزیر کشور برای جابجایی معاون سیاسی، پیش از مباحث پیش آمده درباره بخشنامه به استانداران بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از تغییر معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تصمیم وزیر کشور برای جابجایی معاون سیاسی، پیش از مباحث پیش آمده درباره بخشنامه به استانداران بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از تغییر معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تصمیم وزیر کشور برای جابجایی معاون سیاسی، پیش از مباحث پیش آمده درباره بخشنامه به استانداران بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از نمایندگان مجلس، مسئولان دولت و کارشناسان معتقدند که سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان موجب ثبات منطقه‌ای به جهت سیاسی و امنیتی و همچنین گسترش تبادلات تجاری و اقتصادی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی به دلیل فاصله نسل ها با ذائقه دانشجویان همخوانی ندارد و باید به این موضوع توجه جدی شود.