یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا گفت: نرخ رشد جمعیت در کشور به طرز فاجعه باری به عدد 0.7 رسیده است. جمعیت بزرگی از خانواده‌ها تک نفره شده‌اند و نگران داشتن شغل مناسب هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست تخصصی با موضوع حمایت از نقش آفرینی دانشگاه الزهرا در زنجیره تأمین پوشاک ایرانی اسلامی تفاهم نامه‌ای مفید به همراه داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد: این دانشگاه مطابق آیین‌نامه پذیرش استعداد‌های درخشان به شیوه استاد محور مبتنی بر رفع نیاز‌های کشور برای سال تحصیلی1403-1402 در مقطع دکتری به شیوه استاد محور مبتنی بر رفع نیاز‌های کشور در رشته‌های حسابداری، مطابق با طرح اعلام شده و استاد میزبان معرفی شده، به صورت بدون آزمون و از طریق استعداد درخشان (از طریق ثبت نام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ایران برای رسیدن به مهار تورم در بلند مدت و به صورت پایدار شرکت‌های بخش خصوصی می‌توانند نقش جدی را ایفا کند. شرکت تاکسین یکی از شرکت‌هایی است که توانسته با موفقیت تورم را مهار کند و ثبات قیمت را برای رانندگان تاکسی به ارمغان بیاورد. امروز رانندگان تاکسی دسترسی بدون واسطه به قطعات تولید شده در کارخانه‌های برتر داخلی و خارجی در فروشگاه‌های تاکسین را دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، دکتر بشری الزوینی، مدیر دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه العراقیه و وزیر سابق زنان عراق، در محل ساختمان ریاست دانشگاه الزهرا با دکتر زهرا ناظم بکائی ریاست دانشگاه، ملاقات و گفتگو کرد. ناظم بکائی رئیس دانشگاه الزهرا (س) با خوشامدگویی به میهمان عراقی و نثار درود به شهدای راه حق به ویژه شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه الزهرا (س) دردیدار با وزیر سابق زنان عراق گفت: ما وظیفه داریم دختران دانشگاهی را به علوم روز و فناوری های جدید و همچنین معارف اسلامی مجهز کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید. توضیحات سازمان سنجش در خصوص حل مشکل آزمون تافل به دنبال ناتمام ماندن آزمون تافل مورخ 23 جولای 2023 (1 مردادماه 1402)، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «در آزمون تافل مورخ 23 جولای...

وب‌گاه فرارو

«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد: این دانشگاه مطابق آیین‌نامه پذیرش استعداد‌های درخشان به شیوه استاد محور مبتنی بر رفع نیاز‌های کشور برای سال تحصیلی1403-1402 در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام از اول مرداد 1402 آغاز شده و تا 15 مرداد 1402 ادامه خواهد داشت. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتراز شرایط ثبت‌نام به سایت اداره استعداد درخشان مراجعه کنید.

خبرگزاری مهر

دانشگاه الزهرا (س) مطابق آیین نامه پذیرش استعدادهای درخشان بدون آزمون در مقطع دکتری به شیوه استادمحور برای سال تحصیلی 1403-1402 دانشجو می پذیرد.

وب‌گاه گسترش

دانشگاه الزهرا (س) مطابق آیین نامه پذیرش استعدادهای درخشان، بدون آزمون در مقطع دکتری به شیوه استادمحور برای سال تحصیلی 1403-1402 دانشجو می پذیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه الزهرا (س) مطابق آیین نامه پذیرش استعدادهای درخشان، بدون آزمون در مقطع دکتری به شیوه استادمحور برای سال تحصیلی 1403-1402 دانشجو می پذیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیستمین دوره انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه‌های تابع وزارت علوم سراسر کشور به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد. انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز 25 تیرماه و پس از گردهمایی کارشناسان و نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی تابع وزارت علوم برگزار شد. بر این اساس اسامی...