شنبه 29 اردیبهشت 1403

دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا

خبرگزاری تسنیم

چند تشکل دانشجویی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار تعلیق حکم تخلیه ساکنین محله ده ونک شدند.

خبرگزاری تسنیم

تشکل‌های دانشجویی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواهان بررسی وضعیت زمین‌های ده ونک تهران و مسائل پیرامونی آن شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های دانشجویی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، امیرکبیر و علامه طباطبایی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواهان بررسی وضعیت زمین‌های ده‌ونک تهران و مسائل پیرامونی آن شدند. متن این نامه به شرح زیر است: جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم مستحضر هستید سال‌ها است پرونده‌ی زمین‌های...

خبرگزاری تسنیم

مینا صدری دبیر سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با صدور احکامی جداگانه، استادان کارگاه‌های هنری این رویداد را منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر سی‌امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با صدور احکامی جداگانه، استادان کارگاه‌های هنری این رویداد را منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیراً عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا ادعا کرده است که «50 درصد مردم ایران زیر خط فقر مطلق قرار دارند»، اما آیا این ادعا حقیقت دارد؟

خبرگزاری مهر

اخیراً عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا ادعا کرده است که «50 درصد مردم ایران زیر خط فقر مطلق قرار دارند»، اما آیا این ادعا حقیقت دارد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد هادی زاهدی درباره وضعیت آمادگی دانشگاه‌ها در برابر حملات سایبری گفت: بسیاری از حملات سایبری در لحظه‌ای که انجام می‌شود خنثی شده و به نوعی تاثیرگذار نیستند، بسیاری از این حملات هم به آن نقطه هدفی که مورد توجه مهاجم هست، دست پیدا نمی‌کنند، شاید به یک درصد آن چیزی که مد نظر شان هست دست پیدا کنند. مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی...

خبرگزاری مهر

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از فراهم شدن امکانات برای جذب و نگهداشت نیروی امنیت سایبری خبرداد و گفت: با افزایش آگاهی کارکنان میزان حملات سایبری کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دولتهایی که خود را مردمی اعلام کرده و قرار بوده تقویت پول ملی، مهار تورم و رشد تولید رقم زده شود، بی سابقه ترین اشکال فساد، لجام گسیخته ترین تورم ها خصوصا در حوزه مسائل معیشتی و بی سابقه ترین سقوط ارزش پول ملی شکل داده شده است. در چنین شرایطی، اعتماد مردم نسبت به سیاست های بخش عمومی، اصلی ترین سرمایه حکومت بود که متزلزل شده است.

خبرگزاری مهر

نشست تخصصی تأمین پوشاک ایرانی اسلامی با موضوع حمایت از نقش آفرینی دانشگاه الزهرا در این‌مساله برگزار شد.