جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی در مراسم امتداد حماسه گفت: ما وظیفه خودمان می‌دانیم که به همه ارکان نظام از جمله دولت و رئیس جمهور منتخب کمک کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب چهاردهمین دوره انتخابات نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم از بسیج دانشجویی شریف به منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان رییس محترم جمهور. سلام علیکم. خدا را شاکریم که بار دیگر مردم ایران با سلایق مختلف زیر سایه جمهوریت و اسلام گرد هم آمده و علی‌رغم تمامی چالش‌ها و همچنین غوغای تحریم...

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه ابتکار معاون اسبق زنان ریاست جمهوری پیشنهاد جالی درباره دختر مسعود پزشکیان مطرح کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین اجلاس سرآمدان آموزشی با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، روح الله رازینی معاون آموزشی وزارت عتف، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی و برگزیدگان و روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار و در آن از 19 سرآمد آموزشی دانشگاه‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از اعلام نتایج ریاست جمهوری جستجو درباره اطلاعاتی از فرزندان مسعود پزشکیان در فضای مجازی داغ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از داماد مسعود پزشکیان همسر زهرا پزشکیان منتشر شد تصویری از داماد مسعود پزشکیان همسر زهرا پزشکیان منتشر شد به گزارش عرشه آنلاین؛ یکی از معروف‌ترین چهره‌های خانواده پزشکیان، دخترش زهرا پزشکیان است که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت جم است. بدلیل وایرال شدن اسامی فرزندان پزشکیان، اشاراتی به همسر زهرا پزشکیان...

خبرگزاری مهر

دومین اجلاس سرآمدان آموزشی با حضور وزیر علوم در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، 19 نفر از سرآمدان آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با اهدای لوح و تندیس تقدیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به معرفی سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها، گفت: تدابیر وزارت علوم جایگاه آموزش را در دانشگاهها تقویت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد. با روی کار آمدن دولت جدید و انتخاب وزیر جدید اقتصاد چه کسی احتمالا در جایگاه ریاست سازمان بورس خواهد نشست؟

خبرگزاری تسنیم

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در پیامی اعلام کرد: دولت چهاردهم در ادامه راه شهید رئیسی از فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که خداوند به ایران عزیزمان عطا کرده استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در چند سال گذشته، هوش مصنوعی به دلیل کاربرد‌های متنوع در حوزه‌های مختلف، توجه بسیاری را در سطح بین‌المللی از سوی محیط‌های صنعتی و دانشگاهی به خود جلب کرده است. در ایران نیز پیش‌بینی می‌شود که هوش مصنوعی بتواند اقتصاد کشور را متحول کرده و حداقل 150 میلیارد دلار درآمد ایجاد کند. در این راستا، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

بر اساس رتبه‌بندی لایدن در سال 2024 ایران با 46 دانشگاه در این رتبه‌بندی، رتبه اول را در میان کشورهای اسلامی دارد.

خبرگزاری مهر

با آغاز ماه محرم، شور حسینی جاری شده و مترو تهران به عنوان بزرگ‌ترین شبکه حمل‌ونقل عمومی در پایتخت یکی از راه‌های مطمئن برای دسترسی آسان عزاداران حسینی به هیات‌های عزاداری است.

خبرگزاری مهر

رییس دانشگاه صنعتی شریف طی پیامی ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب از آمادگی این دانشگاه برای تداوم همکاری و همیاری با دولتمردان در تمامی زمینه‌ها خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی شریف طی پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره از انتخابات، برای وی آرزوی توفیق روزافزون در جهت رفع موانع و مشکلات و تحقق اهداف بلندمدت کشور کرد.