جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

حضور و برکناری دو چهره دانشگاهی در یک زمان عدالت و شعارهای رئیس جمهور را زیر سوال بُرد.

خبرگزاری تسنیم

محققان گروه پژوهشی سازه‌های صنعت برق پژوهشگاه نیرو، برای اولین در کشور، تنها دستورالعمل کاربردی مقابله با فرونشست زمین را تهیه کردند.

خبرگزاری مهر

رتبه یک کنکور سراسری علوم ریاضی با بیان اینکه روزانه 12 ساعت مطالعه داشته است، گفت: توصیه‌ام به دانش آموزان کنکوری این است که دست از تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهدافشان بر ندارند.

وب‌گاه فرارو

اصرار آقازاده معاون اول رئیس‌جمهور بر ژن خوب بودنش، 7 سالی می‌شود که برای او دردسرساز شده است. او به گفته خودش در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند، سابقه تهیه‌کنندگی در موسیقی و سرمایه‌گذاری در سینما را دارد و در سال 1393 نیز نامزد انتخابات اتاق بازرگانی شد که البته هیچ کدام از این‌ها خلاف قانون شمرده نشده است؛ بیشتر لحن طلبکارانه او در مواجهه با انتقادات، به پررنگ شدن...

وب‌گاه الف

هر چند اخراج اساتید از دانشگاه از نظر آیین‌نامه و اقدام اجرایی کار بسیار پیچیده‌ای است اما به واسطه تکرار پرتکرار این موضوع، در دوره اخیر به امری ساده و پیش پا افتاده تبدیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش معرفی رشته‌های تحصیلی دانشگاه صنعتی شریف ویژه رتبه‌های برتر کنکور سراسری و مدال‌آوران طلای المپیاد دانش‌آموزی صبح روز شنبه 10 شهریورماه 1403 با حضور مسئولین دانشگاه، استادان و رتبه‌های زیر 200 کشوری در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. محمود بهمن‌آبادی معاون دانشجویی و عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف در ابتدای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شریفی زارچی استاد اخراجی دانشگاه شریف پاسخ کیهان راداد علی شریفی زارچی استاد اخراجی دانشگاه شریف پاسخ کیهان راداد به گزارش عرشه آنلاین؛ استاد دانشگاه شریف به کیهان پاسخ داد.

وب‌گاه گسترش

علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف، به مطلب امروز روزنامه کیهان علیه خود واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

هر چند اخراج اساتید از دانشگاه از نظر آیین‌نامه و اقدام اجرایی کار بسیار پیچیده‌ای است اما به واسطه تکرار پرتکرار این موضوع در دوره اخیر به امری ساده و پیش پا افتاده تبدیل شده است.

وب‌گاه تابناک

چاپ تصویر علی دایی در کودکی به عنوان شاگرد ممتاز در روزنامه را ببینید. علی دایی که مدرک مهندسی متالورژی را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده، از همان بدو تحصیلات ابتدایی شاگرد اول کلاس بوده که برای اثبات این موضوع عکسی از او به دلیل شاگرد اول بودن در روزنامه چاپ شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاد سابق دانشگاه شریف در واکنش به اعتراض روزنامه کیهان به احتمال بازگشت برخی اساتید به دانشگاه ها توییتی را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاد سابق دانشگاه شریف در واکنش به اعتراض روزنامه کیهان به احتمال بازگشت برخی اساتید به دانشگاه ها توییتی را منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

چاپ تصویر علی دایی در کودکی به عنوان شاگرد ممتاز در روزنامه را ببینید.

خبرگزاری مهر

بیرجند - رتبه چهار گروه ریاضی و فیزیک و از جوانان نخبه شهرستان فردوس گفت: موفقیت و داشتن رتبه برتر در آزمون سراسری با تلاش یکی - دوماه به دست نمی‌آید بلکه نیاز به برنامه و تلاش مستمر دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد دانشگاه شریف به کیهان پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان به موج بازگشت اساتید به محل کار خود واکنش نشان داد.