جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه «بدون تعارف» گفت: هنوز برای من شهادت آیت‌الله رئیسی و شرکت در این انتخابات سخت است و تا آخرین لحظه صبر کردم تا افرادی که برای من محترم هستند ثبت نام کنند و نیازی به حضور من نباشد. اما دیدم افرادی که منظور من بودند، در انتخابات شرکت نکردند و برای اینکه دست مردم در تصمیم گیری باز باشد من...

وب‌گاه خبر آنلاین

میزگرد فرهنگی با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ علیرضا زاکانی چهارمین مهمان برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دو سیما بود. او در این برنامه همراه با دو مشاور خود علیرضا نادعلی عضو شورای شهر و صغری یکه زارع به تشریح برنامه‌ها و رویکرد‌های خود در حوزه فرهنگ پرداخت و پاسخگوی سوالات کارشناسان برنامه؛ حسین انتظامی مدرس ارتباطات، قائم مقام سابق وزارت ارشاد و رئیس سابق سازمان سینمایی؛...

وب‌گاه خبر آنلاین

ظهر امروز، یک شنبه 27 خرداد ماه، مسعود پزشکیان در نشست پرسش و پاسخ با عنوان «زین خوان چپاول شده امید چه داری؟» که توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برگزار شده بود، به دیدار با دانشجویان رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم با اشاره به اینکه نظارت مردم بر مسئولان و آزادی بازخواست کردن آنها مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: زمینه‌ای فراهم می‌کنیم تا مردم با انتخاب یک هیات منصفانه و معتمدین از خودشان، از مسئولان بازخواست کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به زمان انتخابات برخی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری برای تبلیغات در فضای دانشگاه حاضر می‌شوند؛ امروز نیز مسعود پزشکیان به عنوان یکی از کاندیدا‌ها به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در دانشکدگان فنی حاضر شد. اصلاح‌طلبان دانشگاه؛ از سرافکندگی تا رادیکالیسم ورود و تایید صلاحیت مسعود پزشکیان به انتخابات پس از چندین سال باعث تحرک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدا و سیما در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری از سبک و سیاق جدیدی ازمناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی رونمایی کرده است. دراین سبک جدید با عنوان میزگرد برای نخستین‌بار هر نامزد می‌تواند با 2مشاور خود شرکت کند. در سوی مقابل نیز سه کارشناس با تفکرات مختلف در مقابل نامزدها می‌نشینند و سوال‌های خود را با نامزد انتخابات در میان می‌گذارند. سبکی تازه که تاکنون بازخوردهای مثبتی داشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

بحران‌های اقتصادی ایران حالا اهمیت تئوریسین‌های اقتصادی و کارشناسان حاضر در کنار کاندیداهای ریاست جمهوری را بیش از پیش روشن کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان، با اعلام زمان میزگرد فرهنگی نامزد‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اولین میزگرد عصر پنجشنبه 24 خرداد ماه با حضور سه چهره فرهنگی، حسین انتظامی، الهام یاوری، شهاب اسفندیاری و با اجرای محمدجعفر خسروی و صدیقه سادات حجازی و مصطفی غفاری مشاوران قالیباف برگزار شد. حسین انتظامی مدرس ارتباطات، قائم مقام سابق وزارت ارشاد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر پنجشنبه در ادامه حضور نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در رسانه ملی، برنامه‌ای با حضور محمدباقر قالیباف با عنوان «میزگرد فرهنگی» از شبکه 2 سیما و برگزار شد و صدیقه حجازی و مصطفی غفاری به عنوان مشاوران فرهنگی این نامزد انتخابات را همراهی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استودیو شبکه چهار سیما در میزگرد فرهنگی شرکت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه «میزگرد فرهنگی» ویژه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از امروز، 24 خرداد با حضور محمدباقر قالیباف ساعت 19 تا 20:30 در شبکه دو سیما برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

هر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در 3 میزگرد مجزای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، به همراه مشاورین خود، به سوالات کارشناسان پاسخ خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

6 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه ای تحلیلی خواستار پاسخگویی نامزدهای انتخابات به چهار سوال اساسی و راهبردی در جایگاه ریاست جمهوری شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر سعید جلیلی، دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. در این مطلب به معرفی همسر سعید جلیلی و شغل ایشان پرداخته ایم. به گزارش عرشه آنلاین، همسر سعید جلیلی، دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. آن‌ها در سال 1371 ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.