جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بازگشایی آزمایشگاه‌های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف امروز یکشنبه سوم تیرماه با حضور وزیر علوم، رئیس شرکت ملی نفت و مسئولین دانشگاه برگزار شد. سعید شاهرخیان، رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در سه سال دولت سیزدهم، وزارت علوم 12.5 میلیارد تومان و شرکت ملی نفت نیز 15 میلیارد تومان به روند تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشکده کمک کردند. وی...

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف نیز در جشن غدیر درب‌های خود را به روی شرکت‌کنندگان در این جشن خواهد گشود و تعدادی از گروه‌های دانشجویی با مشارکت اهالی محله شریف، با برپایی غرفه‌هایی میزبان مردم بودند و اتفاقات متفاوتی خلق شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید ضرابی زاده، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و مسئول برگزاری این مسابقات، مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی رایان را سه مرحله‌ای خواند و افزود: پس از برگزاری مسابقه مقدماتی (Qualification Round) و مسابقه انتخابی (Selection Round)، مسابقه نهایی (World Final) در آذر 1403 برگزار می‌شود. مراحل اول و دوم به صورت آنلاین روی پلتفرم Codeforces...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی‌امیرکبیر، در بیست و چهارمین دوره از مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی ICPC در منطقه غرب آسیا که با حضور 80 تیم از دانشگاه‌های مختلف کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد؛ تیم برنامه‌نویسی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی‌امیرکبیر موفق به کسب مقام سوم دانشگاهی و مقام دوم تیمی و مدال نقره در این دوره از مسابقات...

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف طی اطلاعیه ای از نامزدهای ریاست جمهوری برای حضور در این دانشگاه دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ماجرای اخراج استادان دانشگاه که از یک سال قبل شروع شده بود به انتخابات ریاست جمهوری کشید و یکی از جنجالی‌ترین رفتارها در برنامه زنده تلویزیونی را رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر کسی از کارنامه سعید جلیلی خواست بداند، بهتر است وضعیت اقتصادی و معیشتی عامه مردم و نه برخی طیف‌ها و حلقه‌های خاص را ارزیابی کند؛ آنها بانیان وضع موجود هستند با کارنامه‌ای پر از تورم‌های سرسام‌آور، تولید شده در تشکیلات دولت سایه.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری از برنامه خود در ادامه انتخابات گفت.

خبرگزاری میزان

«سعید جلیلی» نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه برنامه‌های انتخاباتی خود، ظهر شنبه (2 تیر 1403) در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حاضر و با آن‌ها گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه شریف گفت: قصد کناره گیری ندارم و تا آخر ایستاده‌ام؛ این مسیر جای تعارف نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر حمیدرضا منصوبی مدیر توسعه تعاملات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص این جشنواره گفت: نخستین جشنواره خیابانی غدیر که از دو سال پیش آغاز شد، در حقیقت کنشی بود که از طرف گروه‌های مردمی در برخی خیابان‌های تهران شروع شده بود و فضای حاکمیت آن را از سال 1401 با هدف اینکه عید غدیر را به شیرین‌ترین و بزرگ‌ترین عید در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره امکان اجماع کردن جبهه انقلاب بر یک کاندیدا طی روزهای آینده با توجه به پخش شدن آرا گفت: در این مسیر بحث تعارف و این برود و آن برود نیست؛ این مسیر وظیفه قطعی، شرعی و دینی است و پای وظیفه‌مان می‌مانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان شریف گفت: قصد کناره گیری ندارم و تا آخر ایستاده‌ام، این مسیر جای تعارف نیست. جلیلی در دانشگاه شریف، تکلیفش را مشخص کرد ه گزارش عرشه آنلاین، برترین‌ها: سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان شریف گفت: قصد کناره‌گیری ندارم و تا آخر ایستاده‌ام، این مسیر جای تعارف نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز با حضور در دانشگاه صنعتی شریف در جمع دانشجویان حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. پیش از سخنان وی نمایندگانی از تشکل‌های مختلف دانشجویی مختلف این دانشگاه سخنانی را مطرح کردند. درخواست از جلیلی برای مطرح کردن تقابل رسمی جمهوری اسلامی با دیدگاه‌های غربی، ادامه دادن راه شهید رئیسی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز این دولت است که به کمک دانشجویان و اساتید نیاز دارد، گفت: صدها ظرفیت دانشجویی و علمی آمادگی دارند تا برای شکوفایی کشور در ذیل یک جهان فرصتی که وجود دارد، نقش آفرینی کنند.