جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره امکان اجماع کردن جبهه انقلاب بر یک کاندیدا طی روزهای آینده با توجه به پخش شدن آرا، گفت: در این مسیر بحث تعارف و این برود و آن برود نیست؛ این مسیر وظیفه قطعی، شرعی و دینی است و پای وظیفه‌مان می‌مانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در بیست و چهارمین دوره از مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی ICPC در منطقه‌ی غرب آسیا که با حضور 80 تیم از دانشگاه‌های مختلف کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد؛ تیم برنامه نویسی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب مقام سوم دانشگاهی و مقام دوم تیمی و مدال نقره در این دوره از مسابقات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میزگرد زنان و خانواده با حضور نماینده کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. لازم به ذکر است که از تمامی کاندید‌ها دعوت شد تا نماینده خود را جهت حضور در سلسله جلسات میزگرد بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف معرفی نمایند. در پاسخ به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف، ستاد آقای پزشکیان برای میزگرد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با گذشت یک ساعت از آغاز سومین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت فرهنگی و اشاره مسعود پزشکیان به موضوع نحوه تربیت فرزندان پس از درگذشت همسرش، «فرزندان مسعود پزشکیان» ترند گوگل شد. فرزندان این نامزد انتخاباتی گوگل را تسخیر کردند با گذشت یک ساعت از آغاز سومین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت فرهنگی و اشاره مسعود پزشکیان به موضوع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آخرین شب از میزگرد فرهنگی نامزدهای انتخابات بحث بین کارشناس برنامه با مشاور پزشکیان بالا گرفت، صداوسیما میکروفون آنها را قطع کرد که این اتفاق منجر به خروج محمد فاضلی از جلسه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین شب از میزگرد فرهنگی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حاشیه به پایان رسید. در حالی که بحث بین کارشناس برنامه با مشاور پزشکیان بالا گرفت، صداوسیما میکروفون آنها را قطع کرد که این اتفاق منجر به خروج محمد فاضلی از جلسه شد.

خبرگزاری تسنیم

مناظره اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز دوشنبه (28خرداد) با موضوع مسائل اقتصادی برگزار شد. آقایان خضریان و عطریانفر در قالب یک میزگرد انتخاباتی، عملکرد 6 کاندیدای حاضر در عرصه انتخابات در مناظره اول را مورد ارزیابی قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه 2 تیرماه در دانشگاه صنعتی شریف حضور می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی گفت: ماشین بنده سوزوکی است. یک پسر دانش آموز و یک دختر دارم که دانشجوی برق دانشگاه شریف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز سیم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: منزل من در میدان شهداست. خودم جراحم و همسرم هم جراح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان و رقابت با همه نامزدهاست چراکه معتقدم نسخه‌ای که ارائه می‌کنم نزد نامزد دیگری نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان و رقابت با همه نامزدهاست چراکه معتقدم نسخه‌ای که ارائه می‌کنم نزد نامزد دیگری نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد اخراجی دانشگاه شریف به حاشیه‌های میزگرد فرهنگی انتخابات ریاست‌جمهوری در صدا و سیما واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

قاصی زاده هاشمی گفت: تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان است.