جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد‌های دانشجویی دوره بیست و هفتم و بیست و هشتم، امروز (چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه) با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، سعید سهراب‌پور، قائم مقام اسبق بنیاد ملی نخبگان و جمعی دیگر از مسئولین و روسای دانشگاه‌ها در محل دانشگاه تهران برگزار شد. در این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص نهایی‌سازی پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی بیان کرد: در جلسه 198 مورخ 11/02/1403 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی مطرح و به اتفاق آراء کلیات آن تصویب و مقرر شد جزئیات سند مذکور...

وب‌گاه فرارو

سید مجید شریف واقفی از محدود دانشجویان و اعضای سازمان مجاهدین خلق است که نامش چهار سال بعد از قتل، در آبان 1358 جایگزین «آریامهر» شد و دانشگاه صنعتی شریف را شکل داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی رییس دانشگاه شریف طی حکمی سعید ادیب نظری را از تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1403 برای مدت 2 سال به‌عنوان «رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد. متن حکم به شرح زیر است: «احتراماً، با عنایت به تعهد، توانمندی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ 1403/02/17 به مدت دو سال به سمت «رئیس مرکز برنامه‌ریزی...

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن وزوایی از نخستین دانشجویان پیرو خط امام بود که در جریان راهپیمایی ضد سیاست‌های مداخله‌گرایانه آمریکا در ایران، در سالروز کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و سالگرد تبعید امام خمینی (ره) عهده‌دار حرکتی شد که رهبر انقلاب، از آن با تعبیر بدیع «انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول» یاد فرمودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازی ایرانی 2.5 بعدی «آریو» با محوریت سکوبازی به همت برخی از دانشجویان دانشگاه شریف تولید و وارد بازار شد.

خبرگزاری تسنیم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف موفق به ساخت پهپاد کشاورزی شد که سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری با تجلیل از 65 استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که از این میان 6 نفر از استادان زن بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب‌زده نبود. به فلسفه غرب کاملاً مسلط بود، اما شیفته فلسفه غرب نبود.

وب‌گاه الف

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف موفق به تولید تجاری و انبوه "پهپادهای سمپاش کشاورزی" شده است؛ سمپاشی اراضی کشاورزی با این پهپادها مزایای متعددی از جمله افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف سم و آب و سمپاشی دقیق و یکنواخت دارد.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف موفق به تولید تجاری و انبوه "پهپادهای سمپاش کشاورزی" شده؛ سمپاشی اراضی کشاورزی با این پهپادها، مزایای متعددی از جمله افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف سم و آب، سمپاشی دقیق و یکنواخت دارد.

وب‌گاه الف

با پیش رفتن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مسیر طرح تحول آموزش عالی، اکنون زمزمه کاهش تعداد واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور بیش از پیش شنیده می شود.

وب‌گاه گسترش

رشد موجودی سرمایه با تولید همبستگی بالایی دارد و درنتیجه رشد بلندمدت ایران حاصل رشد در موجودی سرمایه است، پس تا اینجا می‌توانیم نتیجه بگیریم که رشد موجودی سرمایه تعیین کننده رشد بلندمدت اقتصاد ایران است.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.