جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت اعلام کرد با توجه به عدم تمایل به تداوم عضویت در برخی مجامع بین المللی، لایحه لغو عضویت در این مجامع را به مجلس تقدیم کرده است. دولت اعلام کرد با توجه به عدم تمایل به تداوم عضویت در برخی مجامع بین المللی، لایحه لغو عضویت در این مجامع را به مجلس تقدیم کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، در متن نامه رئیس جمهور آمده است: با توجه به عدم تمایل دولت جمهوری اسلامی ایران به تداوم عضویت در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برگزاری نشست «اَمر وَلی» با موضوع تحلیل پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دانشجویان با حضور مرتضی فیروزآبادی؛ دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی، مهدی عباسی مهر؛ مدیر سیاسی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام مجتبی عرب؛ مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در محل حسینیه هنر برگزار شد. مجتبی عرب گفت: مهمترین...

وب‌گاه عصر ایران

ایران از عضویت در «شورای بین‌المللی موزه ها» و «شورای بین‌المللی محوطه ها و بناها» (‌ایکوموس) و همچنین «شبکه سازمانهای علمی جهان سوم» که در زمان تصویب عضویت قرار بوده همکاری هایی با وزارت فرهنگ و آموزش عالی و به ویژه دانشگاه صنعتی شریف و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران داشته باشد، انصراف داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سلسله گفتگوهای انتقادی پیرامون چالش‌های توسعه‌یافتگی ایران با موضوع «معمای توسعه ایران» برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبد یک عضو حیاتی است. این دستگاه فوق العاده سموم بدن را تبدیل به ضایعات کرده و دفع می کند که با وجود سموم امروزی این کار ممکن است با مشکل بر بخورد.

خبرگزاری تسنیم

محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و ساخت سیستم نوین آب‌شیرین‌کن خورشیدی به روش رطوبت‌زنی - رطوبت‌گیری مجهز به پمپ حرارتی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و ساخت سیستم نوین آب‌شیرین‌کن خورشیدی به روش رطوبت‌زنی - رطوبت‌گیری مجهز به پمپ حرارتی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه شریف، در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی دیشب ایران به حمله صهیونیست‌ها علیه سفارت ایران در سوریه ظهر امروز در حیاط مسجد این دانشگاه تجمع کردند. اجتماع دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در حمایت از پاسخ قاطع سپاه به رژیم صهیونیستی دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در حمایت از مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حرکت در جریان مخالف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حرکت در جریان مخالف

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و ساخت ماژول گرده افشان هوایی (پهپاد گرده افشان) شدند. تکنولوژی ساخت این پهپاد تا کنون تنها در انحصار کشور آمریکا بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و ساخت ماژول گرده‌افشان هوایی (پهپاد گرده‌افشان) شدند. فناوری ساخت این پهپاد تاکنون تنها در انحصار آمریکا بوده و ایران به عنوان دومین کشور ارائه‌دهنده این دستگاه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف، جمعی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و ساخت ماژول گرده افشان هوایی (پهپاد گرده افشان) شدند. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپاد‌های ایرانی و خارجی را دارد، به صورت کاملا هوشمند می‌تواند به صورت نقطه‌ای و پیوسته، باغ‌های مختلف را گرده افشانی کند. امین طلایی‌زاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان کشاورزیار رباتیک...

وب‌گاه مشرق نیوز

در موضوع حجاب، اندک زنان و دختران فریب خورده‌ای که به هر دلیلی به دام پهن کرده دشمن افتاده‌اند بدانند این راه هم برای آنها و هم برای مردان و زنان و خانواده‌های دیگر به ناکجا آبادی ویرانگر منتهی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: اتمام نمونه دوم ماهواره پارس1، تکمیل تست‌های نهایی ماهواره ناهید2 و سامان1 و آماده‌سازی آنها برای پرتاب و نیز تجاری‌سازی دستاوردها در سطح بین‌المللی از دیگر برنامه‌های مهم پژوهشگاه در سال 1403 است.