شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

2 دانشجوی دیگر دانشگاه شریف که در تجمعات اخیر بازداشت شده بودند، از بازداشتگاه آزاد شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اطلاعیه دانشگاه شریف، 2 دانشجوی دیگر این دانشگاه که در تجمعات بیرون از دانشگاه بازداشت شده بودند آزاد شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد که 2 دانشجوی دیگر این دانشگاه که در تجمعات بیرون از دانشگاه بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه شریف در اطلاعیه ای از آزادی 2 دانشجوی دیگر این دانشگاه که در تجمعات بیرون از دانشگاه بازداشت شده بودند، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه فوق العاده شورای معین با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر آموزش و پرورش، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، جمعی از رؤسای دانشگاه‌های تهران و مدیران این وزارتخانه، در محل وزارت علوم تشکیل شد. محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه گفت: بنده به عنوان وزیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی ازعموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات را دارم.

خبرگزاری دانا

عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا و رادیو فردا و منو تو نشان می دهد این رسانه‌ها در 25 روز گذشته مجموعا 17312 دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم با اشاره به اینکه در ضمن رعایت قوانین باید حرف دانشجویان شنیده شود گفت: در حادثه دانشگاه شریف شخصاً به دانشگاه رفتم و صحبت‌های دانشجویان را شنیدم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به دولت سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به دولت آمریکا، منو تو وابسته به جریان بهائیت و صفحات مجازی آن‌ها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در 25 روز گذشته (23 شهریور تا 16 مهر) مجموعا 17312 دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند. در این پیمایش صرفا وب سایت، کانال...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کرسی‌های آزاداندیشی با قوت بیشتری برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملکرد 5 رسانه ضد انقلاب و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در 25 روز گذشته مجموعا بیش از 17 هزار دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت میهن به شایعات و اخباری درباره نحوه مواجهه با اعتراضات واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون در روز‌های اخیر اهانت بی‌سابقه و هتاکی غیرقابل چشم‌پوشی در دانشگاه شریف به جایگاه نیابت امام عصر (ارواحنا فداه) قلب دلدادگان مکتب امام روح الله را به درد آورد. این واقعه‌ی ناگوار را خدمت امام زمان (ع)، مردم شریف ایران و تمامی علاقه‌مندان به مکتب اسلام ناب محمدی (ص) تسلیت می‌گوییم. دفتر...