شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتاصدنیوز: تصویری از اعلامیه ختم جوان کشته شدن در اعتراضات سنندج در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی دایی درباره ضبط و بازپس دادن گذرنامه خود گفت: مسئولان پس از 3،2 روز آن را پس دادند.

وب‌گاه فرارو

آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور شامگاه امشب (دوشنبه) با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف، دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور شامگاه دوشنبه با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن به گفتگو با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف پرداخت.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور شامگاه امشب (دوشنبه) با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف، دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون اول رئیس‌جمهور پس از این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، بر پیگیری مطالبات دانشجویان و توجه به درخواست‌های آن‌ها تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانستن ارزش نسل نوجوان و جوان پاک‌سرشتی که ما داریم به این است که برای تعالی آنها تلاش کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور شامگاه امشب (دوشنبه) با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن به گفت‌وگو با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور امشب با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن به گفتگو با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از بروز برخی حاشیه ها در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در یکی از خوابگاه های این دانشگاه حضور یافت و از نزدیک دغدغه ها و گلایه های برخی از دانشجویان ورودی های جدید و قدیم را شنید و به آنها برای رفع مشکلات قول مساعد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای امنیت کشور گفت: کسانی در بازداشت ابراز پشیمانی کرده‌اند، اما خواسته‌اند فیلم آنها پخش نشود. دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی به اصول اخلاقی پایبند هستند و برای آنها، هدف وسیله را توجیه نمی‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول رییس جمهور شامگاه امشب (دوشنبه) با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن به گفت‌وگو با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور شبانه از خوابگاه شهید احمدی روشن دانشگاه شریف بازدید کرد و گفت: مطالبات و درخواست‌های دانشجویان پیگیری می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

میراحمدی: در روزهای گذشته تجمع دانشجویی سیر نزولی یافته و خود دانشجویان نسبت به این قضیه و شرایط معترضند.