شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی راغب تنها خواننده ای که در اوضاع آشفته کشور کنسرت گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اغتشاشات اخیر در کنار هزینه‌هایی که بر مردم ایران تحمیل کرد، ابعاد دیگری از دشمنی‌های گردانندگان نظام سلطه علیه مردم ایران را آشکار ساخت.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام محمد مصدق گفت: دانشجویان دستگیر شده دانشگاه صنعتی شریف همه آزاد شدند و هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته 98 درصد دانشجویان بازداشتی آزاد شده‌اند، گفت: از روز اول حوادث اخیر پیگیری‌هایی در زمینه مسائل دانشجویان داشتیم ولی به این دلیل که رسانه‌های معاند سوء استفاده می‌کنند از رسانه‌ای کردن آن اجتناب کردیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون اول قوه قضاییه از آزاد شدن تمام دانشجویان بازداشت شده دانشگاه شریف خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور گفت: تلاش بی‌وقفه برای تامین نیازهای اقتصادی مردم و ادامه مسیر پیشرفت‌های کشور موثرترین روش برای مقابله با توطئه‌های دشمن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: میانگین سنی آنهایی که در کف خیابان دست به آشوب می‌زنند بین 15 تا 16 سال است این رده سنی قطعا مشکل معیشتی ندارد 80 درصد تجمع کنندگان مجرد هستند و نمی توان گفت به خاطر اقتصاد دست به ناامنی و اغتشاش می زنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیئت مدیره تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری گفت: به‌دنبال اغتشاشات و اتفاقات اخیر، کشورهای آلمان، اسپانیا، آمریکای جنوبی، برزیل و استرالیا تمامی تورهای خود را به‌مقصد ایران به‌صورت کامل لغو کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: دیروز همه دانشجویان دستگیر شده دانشگاه صنعتی شریف آزاد شدند و هم اینک هیچ دانشجویی از این دانشگاه نیست که در زندان باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح الحاق موادی به قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش با محوریت تغییر تقویم آموزشی مدارس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نیروی امنیتی مجروح اظهار کرد: ما واقعاً مردم را نمی‌زنیم، مگر می‌شود هموطن خود را کتک بزنیم؟ اصلاً آدم چطور دلش می‌آید که این کار را بکند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه در دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه همه دانشجویانی که در تجمعات دانشجویی دستگیر شده بودند، آزاد شدند، گفت: دانشگاه پیگیر آزادی تعداد چهار نفر از دانشجویان شریف که در تجمعات غیردانشجویی در تهران و شهرستان دستگیر شده اند هم هست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول قوه قضاییه از آزاد شدن تمام دانشجویان بازداشت شده دانشگاه شریف خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خانه گفتگوی آزاد زمینه ایجاد فضای آزاد برای دانش‌آموزان و دانشجویان را به دور از هرگونه محذوریت علمی و گفتگویی در محیط مدرسه و دانشگاه فراهم می‌کند.