شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام رئیسی در نشستی با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان دانشگاه شریف به بررسی ابعاد حوادث هفته جاری در دانشگاه شریف پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با پیگیری رییس این دانشگاه، 13 دانشجوی بازداشت شده شریف، آزاد می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور کشورمان گفت: آمریکا، منافقین و سایر دشمنان کشور تلاش کردند از ظرف دانشگاه شریف اهداف ضد ایرانی و ضد انقلابی خود را پیگیری کنند؛ اما آگاهی اساتید و دانشجویان نجیب این دانشگاه مانع از آن می‌شود که این تلاش‌ها به حساب دانشگاه شریف گذاشته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازوکارهای داخل دانشگاه برای تأمین نظم و امنیت دانشگاه، کفایت لازم را دارد / نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود / ضدانقلاب و منافقین تلاش کردند از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کنند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس سینما به اتفاقات دانشگاه صنعتی شریف تهران واکنش نشان داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناصر ایمانی گفت: محیط دانشگاه برای دانشجویان باید امن بماند، این درحالیست که در قبل از انقلاب نیرو‌های گاردی در دانشگاه‌ها مستقر می‌شدند، اما در جمهوری اسلامی دانشگاه‌ها باید برای دانشجویان یک جزیره امن بماند، نه برای کسانی که از بیرون به دانشگاه وارد می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقیمی گفت: به عنوان مدیریت دانشگاه باید طوری عمل کنیم که در این ماجراها اتفاق بدی برای کسی رخ ندهد. بنابراین فکر می‌کنم یک مقدار درباره حراست دانشگاه منصف باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد از تعطیلی مدارس یزد فردا پنجشنبه در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره اعتراضات دانشگاه صنعتی شریف نوشت. ئ

وب‌گاه عرشه آنلاین

هافبک پیشین تیم‌های لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ اصلی‌ترین گزینه جانشینی جرارد سِوانه در بایرلورکوزن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت علوم در واکنش به شعارهای غیراخلاقی سرداده‌شده در دانشگاه شریف، آن را دور از ساحت علم و دانش دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: شمسی پور تاکید کرد: این شعارهای غیراخلاقی حتی در آشوب‌های خیابانی اخیر هم شنیده نشده است.