شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور آمریکا مدعی شده دسترسی به اینترنت بین الملل را بر خلاف پروتکل های جهانی مخابرات تسهیل خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسرین مقانلو عکسی از حال و هوای منزلش بعد از فوت پسرش منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باعث مقاومت فروشندگان دلار در قیمت های پایین تر شد تکذیب آزادسازی منابع بلوکه شده ایران توسط سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کرمان موتور قیمت خودرو شاسی بلند KMC K7 را ویژه مهر 1401 به میزان چشمگیری افزایش داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان با دکترمهدی گلشنی استاد مشهور دانشگاه شریف در باره اتفاقات اخیر این دانشگاه گفت وگو کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه هیچ قانون طلایی‌ای برای افزایش سرعت اینترنت وجود ندارد اما برخی نکات و ترفندها می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و باعث شود که اینترنت سریع‌تری را تجربه کند.

وب‌گاه عصر ایران

در تیرماه1378 تیتر روزنامه‌های آتش‌بیار معرکه این بود: «کوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شد»، «اعلام عزای عمومی مراجع تقلید برای شهدای کوی دانشگاه» و... حال آنکه در آن حوادث فقط یک افسر وظیفه نیروی انتظامی به‌نام عزت ابراهیم‌نژاد کشته شد و تمام.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامسونگ آپدیت پایدار رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 را تا قبل از سال 2023 منتشر می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادت‌هایی وجود دارند که با در پیش گرفتن آنها می‌توانید از شعله‌ور شدن علائم آلرژی‌تان جلوگیری کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: در جنگ روانی، اصلی به‌نام پله دوم وجود دارد؛ یعنی داستان / اتفاق از اول تعریف نمی‌شود. به تعبیر بهتر کنش سانسور می‌شود اما واکنش به نحو دلخواه روایت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسیدگی به پرونده قتل 2 مرد افغانستانی که بر سر اختلاف 10 میلیون تومانی و در یک نزاع خانوادگی به قتل رسیده بودند، در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه افراد به عشق اولشان فکر میکنند اما شدت فکر کردن در برخی از متولدین ماه ها بخاطر خصوصیات و ویژگی هایی که دارند بیشتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هرچند روایت‌های مختلفی از ماجرا‌ی دانشگاه شریف منتشر شده، به‌خصوص روایت رسانه‌های اصولگرا و دولتی که سعی در توجیه این رفتار غیرقانونی داشته و شعارهای تند دانشجویان را دلیل این اتفاق قلمداد می‌کنند، اما حقیقت انکارنشدنی ماجرا، شلیک تیر هرچند ساچمه‌ای در دانشگاه به سمت دانشجویان و بستن درهای دانشگاه برای ممانعت از خروج دانشجویان و رهایی آنها از محاصره است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه همشهری ارگان شهرداری تهران روایتی از حوادث دانشگاه شریف ارائه کرده که در آن مدعی است افرادی با حضور در این دانشگاه فحشهای رکیک داده اند که دانشجوی این دانشگاه نبوده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «علی محدث‌زاده»، دبیر شورای صنفی دانشگاه شریف در گفت وگویی به حوادث 11مهر دانشگاه پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این هم بگذرد، اما هم باید درس گرفت و هم عبرت. وظیفه نیروهای مومن به انقلاب اسلامی نشان دادن دائمی پله اول است و این شدنی است.