شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان کشتن شوهرم با دستانم گوشش های دختر 5 ساله ام را گرفته تا او متوجه سر و صدا نشود وسپس جنازه شوهرم را با خودرو خودش به خارج از شهر برده و رها کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اراذل و اوباش، فحاشان، چماق به دست‌ها و توهین‌کنندگان به نظام و پلیس کشور هرگز "مردم" نیستند و رجال سیاسی و نظریه‌پردازان جامعه بایستی حتما متوجه این تمایز فلسفی باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این ویدیو لحظه دلخراش زیر گرفتن موتورسیکلت توسط کامیون را می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این دانش‌آموز در پاسخ به سوال درباره رشته تحصیلی‌اش و روز حادثه می‌گوید: «من رشته‌ام مکانیک است. قضیه آن روز موضوع خاصی نبود. حادثه را فراموش کنید. خبر مربوط به ماجرای من به قدر کافی در فضای مجازی منتشر شده است و نمی‌خواهم مانند ماجرای «مهسا امینی» جریان من هم ادامه پیدا کند. از دفتر ریاست‌جمهوری با آموزش و پرورش شهرستان بهار هم تماس گرفتند. ما به معلم‌مان رضایت دادیم. یک اتفاق کوچک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران روایتی از حوادث یکشنبه شب دانشگاه صنعتی‌شریف منتشر کرد و بر شلیک نیروهای امنیتی به داخل دانشگاه مهر تایید زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله جدید پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از طریق قرعه کشی از امروز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اعزام دانشجو به دانشگاه‌های اروپایی از دوران شاه عباس دوم صفوی آغاز شد و در دوره فتحعلی و محمد شاه قاجار به 100 نفر رسید اما این روند در دوره ناصرالدین، مظفرالدین، محمدعلی و احمد شاه قاجار به مدت 53 سال متوقف شد. اعزام نفرات برتر دانشگاه‌های داخلی به اروپا در دوره پهلوی‌ها از سر گرفته شد و تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی به اقدام اخیر دولت کانادا علیه اشخاص و نهادهای ایرانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

این گروه از دانشجویان دانشگاه که کم‌کم وارد محل تحصیل خود شده‌اند، می‌خواهند به تجمع ساختارشکنانه آنان بپیوندند. شدت شعارها و نوع اهانت‌های به‌کار رفته چنان وقیحانه است که دختران حاضر در محل و نیز برخی پسران دانشگاه شریف حاضر به همراهی با این گروه برای تکرار شعارها نمی‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم تیم فوتبال استقلال با ادمه روند بازی نکردنش در این تیم نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت لیر ترکیه در بازار تغییری نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همشهری ارگان شهرداری تهران روایتی متفاوت از حوادث دانشگاه شریف ارائه کرده که در آن مدعی است افرادی با حضور در این دانشگاه فحشهای رکیک داده اند که دانشجوی این دانشگاه نبوده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی با خبرنگار به او چسبیده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در میان کارشناسان زبده‌ی انتظامی و امنیتی، تردید ندارم که متخصصان روان‌شناسی هم حضور دارند؛ و، اما آیا این روان‌شناسانِ اجتماعی از یک اصل بدیهی به نام «همدلی» در درس‌های خوانده‌شان چیزی به خاطر ندارند؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودکشی، پایان راه اختلال روان است، اما نه به این معنا که هر مبتلای اختلال روان، زندگی خود را با خودکشی پایان دهد بلکه شدت گرفتن اختلال روان تا مرحله افسردگی و بی‌توجهی بیمار و اطرافیان به ضرورت درمان افسردگی، در صورتی که ابتلای افسردگی ناشی از شرایط پیرامونی بوده و این شرایط بهبود نیابد و تغییر مثبت منجر به کاهش شدت بیماری نداشته باشد، افسردگی تشدید می‌شود که در چنین شرایطی، می‌تواند...