جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اسدی، در نخستین رویداد شبکه‌سازی با موضوع نقش‌آفرینی صنعت ICT در توسعه اقتصاد دیجیتال، در آمفی‌تئاتر شهدای ورزشکار دانشگاه تهران، با بیان این‌که در دنیای امروز اقتصاد دیجیتال تنها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پیشران‌های رشد اقتصادی نیست، در ادامه اظهار کرد: بلکه بسیاری از کشور‌ها آن‌را به‌عنوان فرصت طلایی برای توسعه و نوآوری در قرن حاضر می‌دانند. افزایش...

خبرگزاری تسنیم

دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری تجمع جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی و شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

خبرگزاری مهر

برنامه در مسیر اندیشه با حضور کارشناسان و پژوهشگران از رادیو گفتگو پخش شد.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران در دومین روز از عزای عمومی شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان در ایران تجمعات و ویژه برنامه‌هایی را برگزار کردند.

خبرگزاری تسنیم

دانشجویان برای دومین روز متوالی به برپایی تجمعات اعتراضی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهند پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاههای تهران با صدور پیام‌هایی آمادگی خود را برای کمک به جبهه مقاومت اعلام و تاکید کردند: شهادت نصرالله آغازی دیگر بر «نصر‌الله» خواهد بود چرا که «مقاومت زنده است» و با عزم و اراده به‌پیش می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

تشکل‌های دانشجویی شهادت سید مقاومت را تسلیت گفته و بر حمایت از مقاومت به خصوص مقاومت لبنان تاکید کردند.

وب‌گاه الف

مدیر واحد پایش شرکت کنترل هوای تهران گفت: نفوذ جریان حاوی گرد و خاک به شهر تهران از حدود ساعت 19 روز چهارشنبه (4 مهرماه) موجب قرار گرفتن هوای تهران در وضعیت نامطلوب شد البته شرایط حاکم متاثر از خیزش گرد و خاک بود و منشا احتراقی ناشی از فعالیت منابع متحرک و ساکن شهر تهران نداشت.

خبرگزاری مهر

بر اساس رتبه‌بندی «Edu» دانشگاه تهران در رتبه 346 جهان، رتبه 45 آسیا و در حوزه علوم شناختی در صدر دانشگاه‌های برتر کشورهای جهان اسلام قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

بر اساس رتبه‌بندی «Edu» دانشگاه تهران در حوزه علوم شناختی در صدر دانشگاه‌های برتر کشور‌های جهان اسلام قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

«همه دانشجویان به خوبی می‌دانند که سرفصل‌های آموزشی در رشته‌های مهندسی هم‌سو با صنعت و بازار کار نیست. همچنین با نیاز‌های جامعه یکسان نخواهد بود، به گونه‌ای که افراد محصل در علوم مهندسی و تجربی نمی‌توانند پیش‌درآمدی برای ورود به صنعت و رفع نیاز‌های جامعه داشته باشند. در این بین، موضوع جدی‌ای وجود دارد که به مهاجرت کردن افراد بعد از فارغ‌التحصیلی دامن می‌زند.»

وب‌گاه گسترش

فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی، در حکمی «حسین پورفرزانه» را به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری تعیین کرد.

وب‌گاه فرارو

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در حکمی «حسین پورفرزانه» را به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد. گفتنی است پیش‌تر محمد محمدی بخش ریاست سازمان هواپیمایی کشور را برعهده داشت.