جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: یکی از مطالب داغ و پرتکراری که این روزها از گوشه و کنار درباره دولت جدید بین مردم پیچیده و به گوش رهگذرارن عرصه سیاست می‌رسد، شعار «وفاق ملی» است. عدم تعیین چارچوب عمل به وفاق باعث شده هرکس با متر و معیار خودش به استقبال وفاق برود و سنجه‌های شخصی شبهه میلی بودن را مقابل ملی بودن عمل به شعار وفاق در ذهن تداعی کند. برای مثال اینکه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تداوم شرایط ناپایدار جوی و افزایش فزاینده و ناگهانی سرعت باد در حدود ساعت 24 منجر به خیزش گرد و خاک و گسیل ذرات معلق به شهر تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: سهم سوابق تحصیلی در کنکور سال 1403 حدود 50 درصد بود اما در سال آینده یعنی 1404 به 60 درصد افزایش می‌یابد.

خبرگزاری مهر

شرایط ارائه خوابگاه 122 دانشگاه تحت نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت اعلام شد. بیشتر دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کردند تعهدی در ارائه خوابگاه ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمانی مسئولیت در وزارت کشور به عنوان معاون وزیر و جریان آقای منتظری باعث آن می شود که روایت محمد عطریانفر شنیدنی و جذاب‌تر شود. چرا که وی به عنوان معاون سیاسی و همچنین از افراد نزدیک به عبدالله نوری که در آن مقطع درگیر پرونده آیت‌الله منتظری بوده، روایت قابل تاملی بیان می‌کند.

خبرگزاری مهر

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی انرژی به مدت 2 سال به عنوان «دبیر کارگروه امور بانوان» دانشگاه شریف منصوب شد.

خبرگزاری مهر

کارگاه دو روزه مدرسه بازی‌های جدی روزهای 24 و 25 شهریور توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

وقتی نتایج تحقیق علمی هاوکینگ و پنروز منتشر شد، بحث اعطای جایزه نوبل به این دو نفر مطرح بود. در اوایل دهه 1970 میلادی، گروهی از جمله خود ما در دانشگاه وین، هاوکینگ و پنروز بابت آن مطالعه‌شان پیشنهاد شدند، اما بنیاد نوبل موافقت نکرد.

خبرگزاری مهر

رایزن فرهنگی ایران در اندونزی گفت: با گسترش روابط فرهنگی‌دانشگاهی با اندونزی، دنبال ارائه تصویری واقعی از ایران و ایرانیان در اندونزی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه شریف تاکنون چهار دانش‌آموخته و استاد به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرستاده است و شنیده‌ها از انتصاب نفر پنجم حکایت دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از یارانه فصل پائیز ویژه اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی خبر داد.

خبرگزاری مهر

با کلید خوردن انتصاب روسای دانشگاه‌ها توسط سیمایی صراف، به بررسی احکام روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور پرداختیم تا ببینیم تا پایان حکم آن‌ها چقدر زمان باقی مانده است.

خبرگزاری تسنیم

به زودی ساخت یک ایستگاه مانیتورینگ پلیس و یک کلانتری در محدوده دانشگاه شریف برای افزایش امنیت دانشجویان راه‌اندازی می‌شود.