جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این طرح با هدف تقویت روحیه نقادی علمی در دانشگاهیان و ایجاد فضای نقد و گفتگو و نقد محتوای کتاب‌های تولید شده در زمینه علوم انسانی با تاکید بر جریان‌های فکری و فرهنگی موجود در حوزه نشر ایران و با همکاری واحد‌های جهاددانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود. در این طرح تازه‌ترین و مهم‌ترین آثار منتشر شده توسط ناشران ایرانی در حوزه علوم انسانی در معرض...

وب‌گاه الف

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «یوسف حجت» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن پذیرش استعفای فرهاد دانشجو با صدور حکمی، سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» را منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «یوسف حجت» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

طبق تقویم آموزشی دانشگاهها کلاس های درس برخی از دانشگاههای تهران از روزهای گذشته تشکیل شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حجت یوسف» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب کرد. در حکم حسین سیمایی، وزیر علوم، خطاب به یوسف حجت، سرپرست دانشگاه تربیت مدرس آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار...

خبرگزاری مهر

با آغاز سال تحصیلی، بسیاری از دانشجویان جدید برای نخستین‌بار وارد محیط دانشگاهی خود می‌شوند به همین دلیل نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به برخی از دانشگاه‌های تهران معرفی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای عالی انقلاب فرهنگی از بازگشت علی شریفی زارچی به دانشگاه شریف خبر داد شورای عالی انقلاب فرهنگی از بازگشت علی شریفی زارچی به دانشگاه شریف خبر داد به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از اخراج 5 هیات علمی به دلیل حمایت از اغتشاشات طی سال اخیر خبر داد و گفت: یکی از این اساتید که البته موضوع آن سیاسی نبود مشکلش حل شده و به دانشگاه صنعتی شریف بر می‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: چیزی به اسم اخراج اساتید نداشتیم و این لفظ بی‌معناست بلکه از سال 1400 تا 1403 شاهد جذب 10 هزار و 584 نفر جذب بودیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد علی کی‌نژاد گفت: شریفی زارچی، استاد دانشگاه صنعتی شریف که یکی از همان پنج استاد اخراجی دانشگاه‌ها بود به دلیل عدم مراجعه برای ارتقاء با مشکل مواجه شده بود که خوشبختانه این مشکل حل و به دانشگاه شریف بر می‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر شهید رئیسی دلیل اتفاقی که برای پدرش افتاد از دانشگاه درخواست مرخصی کرد اما به او گفتند تا گواهی فوت پدرت را نیاوری نمی‌توانی مرخصی بگیری دختر شهید رئیسی دلیل اتفاقی که برای پدرش افتاد از دانشگاه درخواست مرخصی کرد اما به او گفتند تا گواهی فوت پدرت را نیاوری نمی‌توانی مرخصی بگیری به گزارش عرشه آنلاین ابراهیم فیاض، استاد دانشگاه تهران گفت: دختر شهید رئیسی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 400 عضو هیئت علمی و دانش آموخته تحصیلات تکمیلی علوم انسانی طی نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان از اردشیر انتظاری، رئیس سابق دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی حمایت کردند. بسم الله الرحمن الرحیم «و أَکثِر مُدَارَسَهَ العُلَمَاءِ، وَمُنَاقَشَهَ الحُکَمَاءِ، فِی تَثبیتِ مَا صَلَحَ عَلَیهِ أَمرُ بلاَدکَ، وَاِقَامَهِ مَا استَقَامَ بهِ...

خبرگزاری مهر

رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های جهان از سوی مؤسسه USNews در سال 2025-2024 منتشر شده است و تعداد 69 دانشگاه ایرانی در جمع 2200 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شده اند.