یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی گلشنی در یادداشتی به دست‌های پشت پرده و مافیایی که در ترجمه کتاب‌ها وجود دارد اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حالا با گذشت بیش از 1 هفته از انتشار گزارش، بهتر می‌توان نتایج آن را بر افکار عمومی بررسی کرد. این داده‌ها به خوبی نشان می‌دهند که اگر هدف از انتشار این گزارش، حمله به دولت سابق بوده، نه تنها این هدف محقق نشده بلکه فضا برای حمله به نهادها و گروه‌های نزدیک به حاکمیت فراهم شده است و از این فرصت، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز نهایت بهره را برده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: شهرکرد 9 روز آب نداشت اما ظاهرا اهمیت این موضوع از آن درگیری داخل اتوبوس کمتر است و همدان دو هفته است آب ندارد. الان در همدان آب معدنی هم نیست و اگر باشد، هر بطری 35هزار تومان است. خیلی از مردم دنبال نوشابه می‌گردند تا از این طریق رفع عطش کنند اما هر بطری نوشابه هم به قیمت 55هزار تومان رسیده‌است.

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهشها مجلس با ارزیابی قوانین انتقال دانشجویان ایرانی خارج از کشور به این یافته رسیده است که این نوع پذیرش باید در رشته های پرمتقاضی ممنوع شود چرا که با عدالت آموزشی مغایرت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «میزان» به عنوان چکیده دانش و تجربه سی ساله کانون دانش پژوهان نخبه در زمینه نخبه‌پروری با حضور محمدحسین رفیعی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران گفت: نمی‌توانیم 100 درصد منابع مالی مورد نیاز دانشگاه‌ها را از دولت طلب کنیم بلکه باید رویکرد هزینه‌ای را به رویکرد درآمدی تبدیل کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران لازمه تحقق ایران قوی را تمرکز بر روی توانمندی‌های دانشگاه‌ها دانست و گفت: استقلال مالی و اداری دانشگاه‌ها شرط اصلی تحقق دانشگاه کارآفرین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با گرامیداشت آغاز هفته دولت و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، درخصوص شعار دولت سیزدهم با عنوان "دولت مردمی؛ ایران قوی" اظهار داشت: در این شعار محوری قطعاً دانشگاه‌ها به عنوان نماد قدرت کشور تلقی می‌شوند. قوت هر جامعه و کشوری در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران لازمه تحقق ایران قوی را تمرکز بر توانمندی‌های دانشگاه‌ها دانست و گفت: استقلال مالی و اداری این مجموعه ها شرط اصلی تحقق دانشگاه کارآفرین است.

خبرگزاری مهر

بهمن ماه سال گذشته، دولت موظف به تدوین نقشه راهبردی صنعت شد؛ سندی که از 19 سال پیش تاکنون 4 بار تدوین شده و مشخص نیست این سند جدید به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی تقریبا 4 ماه از جراحی اقتصادی دولت و افزایش قیمت کالاها می‌گذرد که در این مدت تاکنون 4 مرحله نیز یارانه نقدی نیز برای سرپرستان خانوار واریز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی با تأکید بر اینکه دولت سرلوحه کار خودش را توجه به مردم و باور به مردم و مردمی اداره کردن کشور می‌داند، افزود: امروز آماده‌ایم با امام میثاق ببنیدم که خدمتمان به مردم فقط برای خدا باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به پیامک‌های ارسالی از منابع ناشناس توجه نکرده و از کلیک روی لینک‌ها خودداری کنید.