یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ناوگان کشتیرانی از هوشمندسازی شناورها با همکاری یک شرکت دانش بنیان و دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه کشور در سال‌های گذشته برای تامین مالی دانش بنیان مدل‌های مختلفی را امتحان کرده است، گفت: همیشه جای یک ابر بازیگر تامین کننده مالی در فضای دانش‌بنیان خالی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ناوگان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از توسعه همکاری با دانش بنیان‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی خبر داد و گفت: قصد داریم با کمک تولید کنندگان داخلی تولید سوخت کم سولفور را در بنادر جنوبی کشور آغاز کنیم.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حجم سرمایه‌گذاری در یکسال اخیر در این منطقه افزایشی بوده و در حال حرکت به سمت مثبت شدن تراز تجاری منطقه آزاد اروند هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

پردیس‌های خودگران دانشگاه‌های دولتی را می‌توان یکی از بازوهای جذب دانشجوی شهریه‌پرداز درکنار پذیرش دانشجو در دوره‌های شبانه دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با دانشجویان از خاطره جالب از نخبه دانشگاه شریف گفت: می‌گفت اگر از در بیرونم بیندازند از پنجره وارد می‌شوم. منبع: خبرفوری

خبرگزاری تسنیم

در اجلاس روسای دانشگاههای بزرگ موضوع افزایش اعتبارات دانشگاهها در زمینه تغذیه دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف گفت: در سی‌وهفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور، روسا خواستار کمک های لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه در زمینه تهیه غذای با کیفیت در دانشگاه ها شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره نتایج سی‌وهفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: دو موضوع اصلی شامل «تغذیه دانشجویی» و «امور فرهنگی» مربوط به سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها در دستور کار این اجلاس بود که با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: روسای دانشگاه‌ها در سی‌وهفتمین اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور خواستار کمک های سازمان برنامه و بودجه در زمینه تهیه غذای باکیفیت برای دانشگاه‌ها شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سابق سازمان محیط زیست گفت: اگر دریاچه ارومیه خشک شود نمک آن به حلق مردم وارد می‌شود، منابع طبیعی را از بین می‌برد، گردش حشرات از بین خواهد رفت، بعد از مدتی به جایی می‌رسیم که اراضی کشاورزی و تمدن از بین می‌رود. اگر آب جدید وارد دریاچه نشود نمک سفت می‌شود، یا آب جدید وارد شود ممکن است نمک را حل نکند و به پلایا تبدیل شود، طوریکه با یک تبخیر کل دریاچه از دست برود.